AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
449

328 E46 24290 mil!

Tror aldrig jag har sett en 328 E46 som har gått så här långt.
Ser rätt fräsch ut, men saknar värmestolar.
Länk

Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Någon som pendlat seriöst! Skulle jag fortsätta i samma takt som jag gjort senaste 10 månaderna (3400mil) så är jag snart där:)

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Imponerande Fräsch den ser ut. om de e orginal alcken har den troligast blivit lack konserverad eller liknande.
Kul o veta att ens bil kan se så fräsch ut även om 16 000 mil.

bitte, benutzen Sie die Suchenfunktion
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Låter som om den ligger en aning högt i pris, skulle själv inte ge 157 flak för en bil som gått så långt...
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
Knappast troligt att bilderna är tagna efter 24300mil...
bilen ser ju ny ut! Inte en chans alltså..
På dom där bilderna har bilen kanske rullat 2300mil, tror
nog att ratt, säten och pedaler borde vara hyffsat slitna
efter så många mil. Photoshop är ju inte heller dåliga på
att restaurera bilar....

/J

Jag känner till bilfirman, och bilderna är tagna hos dem. så om det inte skulle vara 2400 mil (inte troligt...) så har bilen gått 24000 mil på bilden. det går ju knappast att se skicket på dessa bilder heller i och för sig.
bilen är ju dessutom nyimporterad, TEA tyder väl på första halvåret -02? kanske någon som köpt en nyimporterad 6000-milare och sedan upptäckt att de blivit blåsta? för ingen skulle väl importera en 24000-milare med flit?
bilfirman är i alla fall hederlig och välrenommerad såvitt jag vet, även om de har en del tveksamma förmedlingsbilar. tror inte att de skulle photoshoppa sina bilder, de vet troligen inte ens vad det innebär!
24000 långmil sliter faktiskt inte så mycket på inredningen som många tror, därför är det jättelätt att bli lurad.

Mvh Johan
Priset var tydligen inte helt fel. Enligt bilregistert blev den såld i torsdags.

/T.P.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.