|
|
|
|---|---|
|
525i -95:a 14500 mil Mannuel 5 - Växlad, ACC/klimatanläggning, Skinn inredning, ABS, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, C-lås, Elhissar fram & bak, Elspeglar, Färddator, Alu-fälgar, Telefon inbyggd, Servostyrning, Stereo, Stolvärme fram, Dubbel el-taklucka, Yttertemperaturmätare, Träinredning, Lastskydd, Rollo m.m.. Ny besiktigad Fullseravd på BMW med servicebok! TOPPSKICK! Pris: 78900 kr | |
|
Nja, kanske inte ett kap direkt men ett bra pris hos en handlare. Privat kan du nog hitta motsvarande bil för 65. Micke |
|
|
Svensksåld eller privatimporterad? Sedan eller kombi? /Simon |
|
|
För mig låter det import och då skulle jag titta vidare på ngt annat. det finns hur mycket som helst då det gäller sena E-34:or. Annars är 525 ett bra val. Stirra Dig inte blind på utrustningen, ju mer utrustning som ingår desto mer kommer att strula för Dig, direkt eller i framtiden. Sök i forumet. NoFear |
|
|
Det var ett rolig resonemang tommysbmw. Man ska alltså ha så lite utrustning som möjligt :( De flesta E34:or från 95 är nog import men det finns väl ingen anledning att titta vidare bara för det. Specielt inte när den är fullservad hos BMW. Dock så är priset ca 15000 för högt. /T.P. |
|
|
Smakar det så kostar det! =) |
|
|
Detta var en touring. troligtvis import |
|
|
Kort svar "TP" Du förstår säkert vad jag menar, jag menar förståss inte acc, farthållare utan det som vi alla vet för eller senare kommer att börja strula,tfn:er färddator, nav mm. Kan inte hjälpas jag skulle inte rekommendera en importbil till en som står för dörren att köpa sin första bil. 14 tusen mil på en 95:a touring import, nä tyvärr. Jag säger som en importör jag känner 9 av 10 tyska privatimport är skruvade. Nu sticker jag ut hakan .... ;-) Nä titta på svensksålda eller bilar med klara papper det finns många. Förlåt ett "kort inlägg blev ganska långt". NoFear |
|
|
9 av 10 skulle vara skruvade, det får stå för din importörs bilar (det är rimligtvis de enda han kan uttala sig om). Tror du att det är svårt att skruva en svensksåldbil? Denna bil verkar ha klara papper den är fullservad på BMW med servicebok så det är väl bara att verifiera stämplarn enklare och säkrare kan det inte bli. Däremot så ska en importbil självklart kosta mindre än motsvarade svensksåld. Angående utrustning så tycker jag och de flesta med mig att ju mer dessto bättre. /T.P. |
|
FolkaaN |
Men varför ska alla tyska bilar va fifflade ? det finn säkert lika många svenska fiffilare !! M5 400 hk=Wr00M |
| Klart att det finns många fifflade import bilar men det finns många som importerar själva och sedan har bilen kvar ett par år, dessa bilar är med största sannolikhet inte skruvade, för skruvningen sker nog till största delen när den passerar gränsen..... och om man planerar att behålla en bil ett tag så köper man ju en fin som man tror på och inte ett vrak att skruva för att göra sig en hacka två år senare. | |
|
70000 kr rakt av annars får det vara! Den dealen skulle nog jag försöka med hehe 95 är väl sista eller näst sista årsmodellen av e34 också. Å det är ju bra! |
|
|
Nu är den nere i 71900 ! Köpläge eller? |
|
| Ja lovar att den snart står i 65 hos handlaren | |
| bra jobbat!! 70 i näven och saken är klar?? ganska lagom pris med tanke på mod. resp utr. | |
|
Jag fick en erbjudande från en kille i uppsala som ville sälja sin 525 från 95 och hade ca 16000mil med en hel dl lullul! Framrutan var lite sprucken, så man kanske fick byta ut dem om jag köpte den! Han ville ha ca 65000 men jag fick ner den till 60000 och detta hände i september förra året! Men jag köpte den inte pga av att jag hitta min pärla som jag har nu! Så du kan säkert pruta lite på bilen! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.