|
|
|
|---|---|
|
Vore kul att få se lite bilder på era vagnar, blev inspirerad efter att ha sett denna stämningsfulla (amatör-)bild! Länk *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. | |
|
(Jo jag vet att det finns ett galleri på sajten, jag var ute efter lite konstnärliga bilder)! *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Hej, det där ser lite photoshop ut... MVH |
|
|
ja såg lite väl bra ut.. /Jimmy Länk |
|
|
Håller med om att bilden ser väldigt fin ut, läs själva hur fotografen påstod hur det gick till: Länk *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Den bilden var fin som fan ju :) Synd att man inte själv kan ta såna bilder..hehe... mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
BMWCoupe: Vad annorlunda du har kitschat till bilen under vintern:D Asken |
|
|
höhö :D *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
"328 Johan" här på forumet har ju en sida med ovanligt vackra & proffsiga bilder på sin M3 GT. Dom tjänar som skrivbordsunderlägg på datorn! (hoppas det är OK Johan...) /K |
|
|
Instämmer med Mosse, Johans bilder är GRYMT bra och hans bil fruktansvärt läcker. har för mig att länken till hans site är Länk Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Man känner sig liksom inspirerad att gå up tidig en sommar morgon ställa bilen vi en dimmig sjö någonstans och plåta.... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Hahahaa! :-)) | |
| Oerhört lyckade bilder på M3 GT:n. Ligger ett par av dem på hårddisken och en som skrivbordsunderlägg här på jobbet nu. Får överväga att lägga en hemma också. Synd att det inte var lite mer högupplöst dock. | |
|
Håller med mosse. Johans bilder är bland dom bästa jag har sett! Men acc-clipen fungerar fortfarande inte!! :-( hehe vill haaa |
|
|
Här finns ett helt gäng med snygga E46... Länk _____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.