|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla Igår hittade en svart rund knapp brevid motorhuvs öppnaren som jag alldrig sett förut. vad kan det vara, nån som har sett den knappen? | |
| Om jag inte minns fel såg jag denna fråga förut på forumet och då var svaret att det förmodligen är nån sorts nödknapp för larmet. | |
|
Jepp, det var någon sorst "nödknapp" såg jag nu, det pep lite när jag startade motorn och tryckte på knappen, men varför denna "nödknapp"???? vad ska den vara bra för?? ---------------------------- "Mitt hjärta kan gå i tu, men min BMW kan gå i tusen bitar..." |
|
| Har du ingen handbok på larmet? | |
|
Vanligaste funktionen om det är en nödknapp för larmet är att du kan starta bilen med nyckel med knappen intryckt om larmet ej går att avaktivera(förbikopplar startspärren). Har inte testat än,men förmodar att det blinkar och tutar under körning så man syns väl. Henrik |
|
|
Jepp, har kontaktat förra ägaren nu och fått det bekräftat att man kan starta bilen om larmet ej går att avaktivera nån handbok för larmet har jag inte sett i högen av papper jag fick. ---- "Mitt hjärta kan gå i tu, men min BMW kan gå i tusen bitar..." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.