|
|
|
|---|---|
|
Skall det lysa i mittersta ventilationsspjället på E39. eller övriga spjäll? Det ända jag hittat så här långt är att det tydligen skall göra det på E34. Verkar vara flera som undrar samma sak men ingen har kommit med svar. BMWCS #3560 "Körglädje, är sann glädje " | |
| Har aldrig gjort det på min E39:a | |
|
Märkligt... Trodde det fanns flera E39 ägare på detta forum, det var ju inte direkt ett uttömmande svar från Sail. Lysa eller inte ? BMWCS #3560 "Körglädje, är sann glädje " |
|
|
Inte lysa. /Micke |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nej inte lysa. Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
Har aldrig lyst på min. Magnus |
|
|
Lyset saknas på e39:an! fanns på e34:an mvh George |
|
| ;-)) Kort och direkt svar. Men korrekt från början. Behövs inte många rader för det . | |
|
Sail: Beror lite på hur man ser på det. Jag vet ju tex. inte om du haft bilen från det att den var ny, Om du har haft det så är ju svaret självklart. Har du det inte, så finns ju faktiskt möjligheten att det kunde ha pajat före din tid som ägare. Svara med bättre fakta nästa gång istället, annars kanske det är bättre att låtabli och låta någon annan göra det. Hur som helst nu vet jag hur det ligger tilll med belysningen. BMWCS #3560 "Körglädje, är sann glädje " |
|
|
CCC-65: Nogsamt notera det till viss del utmanande men trots detta skämtsamma inledande delen i mitt senare inlägg,,,," :-)) " . Och förvisso kunde det första svaret ur informativt syfte smyckats med en mer utläggande och total beskrivning av ägarförhållnade samt funktionalitet genom bilens livslängd. Men som George senare bekräftade i ett i princip lika långt inlägg så är den korrekta analysen av din fråga följande: Det skall inte lysa i knappar och spjäll på en BMW model E39. Med andra ord samma svar som i det första inlägget. Har dock nogsamt noterat din irritation över mitt i det första läget "korta" och ospecificerade svar vilket till viss del kan förklaras av den sena timmen det skrevs i samt ett viss behov av att logga ur. Ville trots detta ge en viss vägledning på ditt problem. Får väl som lärdom av detta samt den kritik du riktad mot svaret helt enkelt fortsättningsvis undvika att besvara inlägg och frågor från din sida i framtiden. Alternativet från din sida kan vara att ställa kompletterande frågor mot den som svarat väl kortfattad för att lösningen till 100% skall motsvara ditt behov. Detta kan ibland enligt min erfarenhet leda till mer konkreta svar från den som ursprungligen svarat eller alternativt andra på forumet verksamma skribenter. Med vänliga hälsningar från Sail i solen..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.