|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag håller på at bygga avgassystem till m3an men har ett litet problem jag har alla delar utom flänsen som ska sitta i skarven mot grenröret undrar om någon kan tillverka den åt mig eller kanske rent av har en liggandes? /Andreas | |
Grusse |
Du har mail! Min M3 E30: Länk |
|
Tjena. Jag har oxå samma problem... Hade du någon lösning Grusse??? "It´s nice to be important but it´s more important to be nice..." - Scooter! |
|
Grusse |
///M3 E30: skickade ett mail til dig också! |
|
Jag skickade mail till dig men det kommer bara felmeddelande tillbaka till mig... Men men.. jag är intresserad! Undrar bara om det e möjligt att få den i rostfritt och i vilken prisklass vi hamnar i??? "It´s nice to be important but it´s more important to be nice..." - Scooter! |
|
Grusse |
Jag har fått ett ex. antal mail från dig :-) Vet inte om det är möjligt att få dom tillverkade i rostfritt, men jag ska kolla upp det. Det är en polare som ska göra det åt mig, så vi får se när han har tid. Han kan fixa i 12mm plåt ialla fall. Min M3 E30: Länk |
|
grusse fick du mitt mail? har du några bilder på din hennaröda M3a BMWCS #: 5082 Länk |
|
Grusse |
Japp, fick ditt mail också. Nej, inga bilder på hennaröda M3:an än. Den håller på att renoveras, så det är inte så mycket att se :-) Men jag lägger upp bilder så fort den börjar bli klar. |
|
Ok. Ursäkta då... :) hör av dig när du vet!! "It´s nice to be important but it´s more important to be nice..." - Scooter! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.