|
|
|
|---|---|
|
Tja! Efter mycket letande blan olika sportsystem har jag bestämt mig för ett från eisenmann. Inte för hög ljudnivå menvilket vackert hantverk. Det man kunde välja mellan var 2*70 2*76 eller 2*83 mm raka pipor. Måste dock vänta 4 veckor då dessa system beställes och tillverkas på beställning från Tyskland. Monterat och klart hamnar man på ungefär 5500. Lägger upp bilder i galleriet när jag fått hem det. Dela gärna med er av era erfarenheter kring liknande system /Dominik | |
|
Tycker att det lät som ett bra pris, och leveranstiden var inte så hemsk? Min enda erfarenhet är av att höra deras(Kelleners) system monterat på E39 M5, och det är bland de mest utsökta ljudupplevelser man kan utsättas för! Helt underbart! Dessutom sägs kvalitén vara på absolut topp, har aldrig hört några klagomål. Det stämmer väl att Eisenmann tillverkar Kelleners system? Vad skiljer dem åt? Någon som vet? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
dominik: Var har du inhandlat den någonstans.?? Jag kan inte hitta en under 6.195:- utan montering.. BMW..!! The rest is meanigless!! Länk |
|
|
www.xerius-racing.se Fick 600:- rabatt av Stefan som driver firman så allt hamnade på 5450:- inklusive montering. Enda nackdelen för min del är att de håller till i Hallsberg så det får bli en resa på 20 mil från Uppsala. men vad faaan, resultatet får mig att vattnas i munnen så det är nog värt den resan. /Dominik |
|
| By the way, Stalin>>>>vet du möjligen vilken diameter har dina slutrör? Beställde systemet i 2*70mm utförande så jag undrar om det skiljer mycket från standard 330 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.