|
|
|
|---|---|
Dinod |
hel alla jag har en fråga kan man sänka en m5 e 39 eller inte för att vissa säger nej för att det är hudraliska |
| Det är klart att man kan sänka en E39 M5! :) | |
Dinod |
ok för dom på bmw sa NEJ |
Dinod |
vart kan jag köpa dom då finns det i stockholm |
|
Själv har jag ingen aning om du kan sänka den men jag misstänker att du får byta till dämpare utan nivåreglering för att sänka den. Det ska jag göra på min gamla E34. Mvh Patrik |
|
|
Det ska gå att sänka den i datorn om du har nivåreglering på den.Men jag har för mig att man bara kan sänka 10mmm itaget.SEn måste man börja om igen men det ska gå att sänka den tillräckligt.Men man får koppla på och av datorn några ggr.Det ska de kunna göra på bmw.Misstänker att den kan bli lite stötig då.. Men annars kan det hända att det är bara att byta till k&w ställbara fjäderben.Då kan du få felmeddelande i datorn att nivåregleringen inte fungerar men det är ju bara att strunta i. Är du säker på att du har nivåreglering på din bil då? Det är ju mer vanligt på touringarna av e39 modellen "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Gå in på www.itsfun.nu så ser du hur de har gjort med sin M5:a. /T.P. |
|
|
Det blir inte tillräckligt lågt. Och det kostar ca 50000:-. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Dämparna är väl inte hydraualiska på m5 e-39?????? En polare har ett schnitzel sänkpaket på sin ;) . Den e jäkligt låg o fet M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Dinod! Jag har slutat att ringa bmw o fråga om råd. Man får bara spekulationer o felaktiga svar där.Eller som oftast så säger de att man ska boka tid o lämna in bilen . Mitt tips är Wölkes i GBG. Aukt bmw servicestation med mycket erfarenhet av vassa Bimmers. De e jäkligt duktiga o trevliga. Ring dit nästa gång. Bara ett litet tips!!! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Håller med Anders W. Wölkes är toppen. Vet vad de pratar om och inget försäljarskitsnack. |
|
Dinod |
ok tack grabbar har ni något NR eller hemsida tack för är svar |
|
Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.