|
|
|
|---|---|
|
Letar som bäst efter fälgar till Bettan..har ev på g ett par 17 tums BMW-original fälgar. Kruxet är att säljaren inte har nån bild men försöker fixa. Det är alltså en sexekrad BMW-original fälg där ekrarna tydligen ska vara "delade" men ändå inte, ehhh... (fick den förklaringen) Finns med i 98-års katalog. Jag fick ett jäkla långt nr 82119409585 (beställningsnr?) från snubben, nån som kan hjälpa mig, har nån en fälgkatalog från -98 möjligen? | |
|
Hej ferlin Jag hittade fälgen i min katalog från 97. Den heter stjärnekerfälg modell 10 och det var rätt art nr. Jag provade hitta den på nätet men hittade den ej. Men det finns säkert någon annan som är mer kunnig där. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
Länk ? Mvh, Steaman |
|
|
Hej ferlin! Ev. skulle den kunna se ut så här: Länk Den fälgen är i 15" och sitter monterad på min bil. Fälgen som "steaman" länkar till ser ju ungefär likadan ut. Någon av dessa tror jag att det är..troligen den som steaman länkar till då jag inte tror att min fälg finns i 17". Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
| var väl inte riktigt den typ jag tänkt mig, sen var dom målade svart också..men nu vet jag hur dom ser ut iaf, tack ska ni ha grabbar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.