|
|
|
|---|---|
|
Larmet löser ut efter en halvtimme nån som vet vad det kan vara? det är ett orginal larm som sitter i Tacksam för hjälp M power | |
| Hade samma problem med min, då var det dörrkontakterna som var slitna. | |
|
ok då ska jag kolla det tack för tipset M5 POWER |
|
|
Hmm jag har inte samma problem men jag har fan igen fjärr till mitt larm som oxå är orginal var fixar man en ny sådan??? Ex3mX BMW M Power |
|
|
på bmw sen får man koda den med larmet tror jag M5 POWER |
|
|
Är nästan säker på kablarna som går vid bakluckans gång järn håller på att gåav. om du har en touring. vanligt fel på touring. Jag lödde om mina kablar sen försvann problemet. |
|
|
Annars kan du låta BMW-verkta'n läsa av fel-minnet. Där loggas vilken givare som larmat. /Anders M3 -87 B3 -95 318i -96 |
|
|
ok bra då ska jag kolla det M5 POWER |
|
|
har en fråga till om larmet det går inte och larma via nyckeln"fjärr"c låset går inte heller via fjärr. När jag köpte bilen sa förra ägaren att det slutat funka när han kopplade stereo. nån som vet vad han kan gjort fel??? M5 POWER |
|
| Vet ej!! har du det lysande dioden byt larm. Det larmet är bara sämst det tar tjuven ca 15sek längre tid att låsa upp bilen utan nyckel!!!! Har du det blinkande dioden =bralarm | |
|
jag har det lysande men jag har ett cargard som jag tänkte montera i idag M5 POWER |
|
|
På M3 93- med org stereo satt det någon bygel på baksidan som kopplades till org larmet, kopplade man bort den funkade ej larmet för mig. Jemej |
|
|
ok funkar det med den där gummisaken som följer med stereon"clarion"?(man skruvar dit den på baksidan. Jag har kollat kablarna i bakluckan och hittar inga kabelbrott M5 POWER |
|
|
Nu har jag hittat felet,kabelbrott till huvkontakten. nån som vet om man kan koppla ur orginallarmet? M5 POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.