|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska åka och värdera min 330 cab under dagen idag hos bilhandlare och undrar om någon har några tips på vilken bilhandlare i Stockholmsområdet som brukar ge någorlunda rimliga priser (ej inbyte)? Några tips? | |
|
Om den ar svensksald rekommenderar jag BMW Solna. Mr C |
|
oxbow |
annars säljer du bilen till mig. Är på jakt efter en 330 Ci! |
| Tänker lägga ut bilen i BMW-börsen men du kanske vill lägga ett bud innan den kommer ut? Det är en svensksåld 2001:a med 2900 mil, hardtop, silvermet, 2 x 17" fälguppsättningar, svart läder och cab, elstolar med minne, business CD, el-infällbara speglar m.m | |
oxbow |
import eller svensksåld? Är den svensksåld skulle jag vilja ta en titt på den! |
|
*oxbow* det står på översta raden att den är svensk såld. Länk |
|
oxbow |
jaha... trodde det var en e46:a vi pratade om. |
|
Klart det är en E46:a, finns ingen 330 E36. /T.P. |
|
|
oxbow: Visst är det en E46 som det talas om ovan men du blev kanske "lurad" att klicka på MNS_M3's länk till sin egen bil som däremot är en E36 och sålunda inte är den bil som diskuteras i tråden. MNS_MS: ett tips är att lägga några blankrader innan din signatur eller en linje så att din länk inte sammankopplas med ditt inlägg. _____________________________________ Länk |
|
|
Är det bara jag som tycker diskussionen är goddag yxskaft. Den är svensksåld det stod ju i texten, klart det är en E46, vilka andra 330 från 2001 känner ni till? |
|
| ???? Trög | |
|
Nog om...vad det nu är ni diskuterar :-) Nu finns bilen ute i annonsforumet... |
|
|
En som är på jakt efter 330 Ci borde veta mer än vad oxbow gjorde :) Han drömde nog en dröm om den och sen var han jakt på den utan veta ett skvatt! :) |
|
|
Eller så drog oxbow den hastiga slutsatsen att det var MNS M3:s egen länk som var objektet ifråga. Därav förvirringen. Sen behöver man ju inte vara "bmwpowersurfare med e-kodskunskaper" för att vara intresserad av en bmw. :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
oxbow |
Coolman: precis som Anders S sa så blev det lite förvirring med länken. Angående 330 Ci så ska jag köpa en i helgen faktis. Lev väl /Anders |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.