|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har erfarenhet av Ditec och MrCap i Halmstad. Resultatet beror ju till lika stor del på den som gör jobbet som de medel som de använder. Cyberoid | |
|
Mr cap i halmstad är väldigt duktiga jag har gjort min behandling där. kolla min bil den e blank =) Länk |
|
|
Ja, din bil ser verkligen ut att vara i fint skick. Jag har dock hört så mycket dålig kritik om MrCap att man drar sig för att anlita dom. Gav även ett hutlöst hög prisuppgift (4800:-) då jag var där i höstas. Skall höra med Ditec i veckan. Finns det några andra bra bilvårdsfirmor i Halmstad? Cyberoid |
|
|
jag vet att det finns en firma som heter rekproffset. dom är riktigt grymma på att tona rutor helt klart dom bästa i halmstad. jag har inte hört något om dom är duktiga på rekonditonering men jag antar det. annars finns bilcentrum i falkenberg dom är duktiga dom har en lackbehandling som heter silver seal. Länk |
|
|
Åkte runt idag för att kolla priser m.m Ditec ville ha 4375:- för en behandling och 800:- för att massera ut en mycket liten packeringskada på dörren. MrCap ville ha 4800:- för deras Formula U och 650:- för bucklan. I övrigt så va inte Ditec säkra på att de kunde få ordning på bucklan medans MrCap var övertygade om att de kunde fixa den. Blev det inte bra = inte synas någonting, tar de inte betalt för det. MrCap gav ett helt klart mer proffesionellt intryck än vad Ditec gjorde. Något som jag blev förvånad över är att de inte tar hänsyn till vilket skick bilen är i? En bil i bra skick måste vara mycket mindre jobb!!! Cyberoid |
|
|
Jag hade nog valt MrCap. Har hört många säga att dom är mycket duktiga där. Länk - E30 körmaskinen nr.1 |
|
Donne |
Hej. Angående bucklan så rekomenderar jag Mr.Cap eftersom att det är en annan firma som fixar bucklorna där. www.cardent.se Ditec har inte riktigt fattat ännu hur det fungerar... |
|
Enligt Ditec i Halmstad så var det även hos dom en kille utifrån som utförde jobbet. Dock skiljer priset en del. MrCap garanterade dock att det inte skulle synas något annars skulle de inte ta betalt för jobbet. Cyberoid |
|
|
Cyberoid: Bor också i Halmstad... har sett din B6:a några gånger, måste bara säga att du har en jä**igt fin bil. Vart fick du tag på den om man får fråga? Hoppas att du blir nöjd vilket du än väljer, men MrCap verkar ju vara bäst, speciellt om dom nu har en sådan "garanti" på jobbet. www.e30klubben.com - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.