|
|
|
|---|---|
|
Jag var med om en trafikolycka i sommras. Kolla in det här Länk | |
|
Hej! Usch, det var en rejäl smäll. Skönt att ni klarade er undan värre skador. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Enligt Folksams undersökning är inte E36 mer än medelsäker. Att den hamnar lågt i verkliga olyckor (vilket Folksams undersökning baseras på) kan kanske bero på att den kategorin bilar är inblandad i lite våldsammare olyckor p.g.a. ägarkategorin. Har svårt att tro att min tidigare Honda Accord -87 skulle vara säkrare vilket den är i den undersökningen. |
|
|
Sorry, det verkar ju inte vara en e36:a Lite svårt att se :) Well well, e34:orna bedöms lika iaf |
|
|
Vad kostade reparationerna? ;) /Stefan Länk |
|
|
jag säger det, du och dina vänner måste verkligen ha haft änglavakt med tanke på hur bilen såg ut på korten, få ja kjöp å de den för 35kkr ;))))) Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Ursäkta språket...men det var det djävligaste jag sett!!! Helt otroligt att överhuvudtaget någon klev ut från den där bilen med livet i behåll!! Du/Ni behöver nog INTE köpa fler lotter mer så länge ni lever - ni har nog förbrukat er tur.. Polarbear |
|
|
Warcow: Man reparerar inte en sådan bil när den ser ut sådan, man får ut på försäkringen. Mvh Har du råd att inte köra Tyskt? |
|
|
vadå då ;) /Mvh Göran |
|
|
Änglavakt kallar jag det! Bara att gratulera! :) Highspeed M5, Denna smiley ";)" brukar innebära "ironi" eller "med glimten i ögat". Upplysningsvis :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
Tigerr |
X5, för att ta exempel, är den säkraste SUVen på marknaden just nu. e34 är inte den senaste modellserien i BMW familjen, därför klassas den som "medelsäker" - Den säkerhet som finns idag fanns inte då. Tigerr |
|
Jag smällde ett bakdäck på en Hashibashi Galant en gång i bra mycket högre fart men det blev ingen sladd eller nånting. Bilen skakade dock en del innan jag fick stopp på den. Automat är bekvämt |
|
|
Corden i däcket hade troligen dragit med sig handbromsmekanismen. Spaken i bilen flög upp! |
|
|
Ja då blir det lite annat... men du hade en del tur i oturen. Automat är bekvämt |
|
|
Fyf**n !..det såg riktigt otäckt ut!! Va skönt att ni klara er!!! Har själv fått däckexplosion vid hög fart och tackar en högre makt att det inte hände nåt!! E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.