AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
490

Snyggaste färg?

Th
85
Thomas22
m535i E28
vilken är den snyggaste lackeringen i svart,Cosmos svart,pärlesvart.....ska lackera om bilen kanske nån som vet nån snyggare nyans
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Finns faktiskt en tråd som handlar om just svarta lacker. Var någon som skulle lacka om sin 850. Prova sökfunktionen!

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Länk

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Själv tycker jag att man aldrig kan få en Diamantsvart bil riktigt "ren". Tycker den fortfarande ser gråsjaskig ut. Mitt tips är en fin solid svart färg ev. med inslag av röd eller blå pearl som endast syns i solljuset...

*it´s better to burn out than fade away*
Länk
Th
85
Thomas22
m535i E28
tackar för svar men,vet ni koderna på Carbon-black och Cosmos-black?
gu
394
gurr
M5 -95
carbonsvart om jag får be. man måste se den "live" dock. misstänker att du inte har sett den, eftersom du postar den här tråden.. =)
Cosmossvart har kod 303, Håller med om att Carbonsvart är snyggast men en fördel med Cosmossvart är att från 1995 årsmodell av E36 så finns den på lackprogrammet det gör att bilen inte ser mer orginal ut en vad Carbonsvart skulle göra även om det borde finnas Individuallackade exemplar.

Mvh Stephan
Th
85
Thomas22
m535i E28
några bilder grabbar???
gu
394
gurr
M5 -95
carbonsvart. vid karossväck och bulligheter ser du hur den skiftar i blått osv..

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk helbild
Th
85
Thomas22
m535i E28
snygg färg men inte riktig svart,har tänkt mig nån rigtig djup svart...
Då tycker jag du ska välja Cosmossvart met.... Den är svart

/Johan
[CUL8ER]
Jo,cosmossvart är riktigt svart!! annars är de ju bara gå in oss nån lackfirma å kolla dom har ju färgkartor,ser du ju vilken som du tycker är snyggast...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.