|
|
|
|---|---|
|
Hej igen Jo det var så att jag besiktade bilen idag och då kom dom fram till att styrleden på höger sida glappade och måste bytas , så jag for på mekonomen och kikade lite , 850:- eller va fan han sa , sen kollade jag på biltema ! där kostade den 79:- =))) viss skillnad , vet att bror min köpte därifrån till sin förra bil en 525i -91 och den rullar då fortfarande utan problem fast han köpte biltemas !! men då är det så att dom har till E28 men 535:an fanns inte listad... :( blir man tvungen att köpa en dyrgrip från mekonmen eller kan man hoppas på att passar !? | |
|
Tror nog att biltemas passar, men - på mekonomen verkar den kosta 189:- (pris på webben Länk )? 811 tar de för främre länkarmarna...? På mekonomen är det samma styrled till alla e28:or vad det verkar. ------------------ Always Diesel |
|
|
Samma för alla E28:or, i alla fall enligt Motornord som tar 170:- för prylen. Gissar att original ligger runt 200:-... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Om du kan så undvik Biltemas styr- och spindelleder. De har ojämn kvalité på dessa, och det är ju ingé kul om det ramlar isär på vägen (har inträffat!!!). Micke |
|
|
Den "lille" leden kostar 188kr på BMW (för någon vecka sen när jag kollade)...Köp där.. Mvh Janne. |
|
|
Det förekommer att Mekonomen är dyrare än BMW har jag märkt BMW har dessutom sänkt en hel del av sina priser nu.. |
|
|
Det var spindelled jag skulle ha , den gick på 900:- på bmw och 850 på mekonomen så det blev bmw ! /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.