|
|
|
|---|---|
|
Har gjort en ny hemsida med lite nya byggbilder. www.540touring.nu Kommentera gärna både hemsidan och bilen. Mvh Lövan | |
|
Har sagt det innan och säger det igen - din bil är GRYM!!!!!! /Kidde Vill ha BMW igen! |
|
|
Lövan: Tokfräsch! Du får be Timpa och Martin (PM-bilvård) putsa lite bättre innan nästa fototillfälle ;) Vad blir det för ESS kit då, IC? Mvh //Wille |
|
|
Nope ingen ic i år tyvärr. =( Timpas o Martisn jobb är jag mer än nöjd med, =) Mvh Lövan |
|
|
Fullkomligt fantastiskt maffig vagn du har Niklas! Gillar framförallt bakpartiet, då din frontspoiler är "lite väl maffig" för mitt tycke :) Detaljarbete och finnish verkar vara på topp. Bra jobbat! Blir ännu fräckare nu när resurserna kommer leva upp till det yttre! Ser fram emot att följa din bils utveckling och kanske se (och höra) den live på någon träff i vår/sommar. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Djävulskt snygg bil, om jag får säga det själv:) Hur snabbt sprintar den från 0-100? Föresten BMW V8, hur gick det med dina fälgar som blev snodda? |
|
|
Lövan: Timpa är en polare till mig. Han har stört min redan befintliga störning om att tvätta bilen ofta plus att noga välja parkeringsplats :) Mvh //Wille |
|
|
Lövan, Du har en fin bil! Fälgarna med många ekrar var betydligt snyggare och passar bättre ihop med bilen. Micke |
|
|
Lövan: Den snyggaste och häftigaste BMW kombin!!! Du får en 10 poängare.Den kommer du vinna många priser med. "BMW make the world faster" |
|
|
Nofx16 Vi lär väll synas på träffen i Jönköping ? Tack alla andra som gillar bilen. Mvh Lövan |
|
|
Lövan, Ja för närvarande lutar det starkt åt att vi kommer upp ett gäng från Malmö :) Håller med Micke om att de nya fälgarna är snyggare och passar bättre till bilen än de du hade innan. Mvh Kalle. |
|
|
Klart ni kommer ni får ju inyte missa när man gör donouts med 20" sulor. =) Mvh Lövan |
|
|
bara de gör att man vill ner..:) vilken helg är träffen i jönköpning? |
|
|
Samma helg som Elmia. Länk Läs mer i denna tråd. Går allt som det ska kommer vi 5 st riktigt feta kärror i från stan ska bara få klartecken från dom andra. Mvh Lövan |
|
|
Ska försöka få med min polare som håller på att bygga en M7:a med fälgar fån RD, den och Bimmerman kommer bli dom fetaste i Sverige i år. Mvh Lövan Head of security - Cityrace 2003 - streetrace.stockholm |
|
|
Helt klart en av dem snyggast stylade bimmers jag sett. Maffig/stilren/brutal i ett. Helt klart lyckat! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.