|
|
|
|---|---|
|
Hallå. Jag tänker lägga ut ca 20 000 på ett bilköp(3 eller 5 serien),Frågan är vad jag skall köpa om jag vill ha så mycket bil som möjligt för pengarna??.Har tidigare haft en -86:a m535:a,vill gärna ha något lite nyare nu. Tack på förhand. | |
|
För 20' kanske man inte får jättenytt iof men varför inte en e30-318is? Kul bil... En E34 som gått långt kanske man kan hitta, bra komfort... Mvh Anders S. |
|
|
Hej! Kan väl säga att det inte blir så lätt att hitta en fin 5-serie då för 20000...Men en 525:a från låt säga 88 går kanske att hitta för dem slantarna..Kanske inte så fin,men ev. en bil utan allt för mycket jobb på.. 3-serien blir nog ännu svårare att hitta,men t.ex en E30 318i från kanske 89-90?? Finns fler tips säkert,men som alltid vid begagnat köp så är det viktigaste att kolla upp en ev bil noga INNAN man slår till,sen kan man ha problem "länge" om man köper "grisen i säcken" s.a.s. Lycka till i letandet ! Mvh Janne |
|
|
du bör hitta en fin e30 325 2 dörrars ev med mpaket !!!det gäller att pruta !!! Mvh/ Daniel |
|
|
Hej! Det går att hitta både E34 och E32 i den prisklassen, men då får du nog räkna med att fixa lite med den. E30 har jag ingen susning om. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
E30 325 förstås |
|
-BeeMWe- |
Bauer Cab? Länk |
|
Det går att hitta fina 520 e34 för dom slantarna...... det är bara att leta på....... |
|
|
Jag skulle satsat på en 525 E34, särskilt med M535 i färskt minne känns väl E30 lite off komfortmässigt, och mindre motor blir antagligen segt. Kanske en E32 730 / 735? Det finns ju en hel del av dessa bilar på marknaden och chansen att kunna hitta en någorlunda bra bil för 20k borde vara hyfsat stor Lycka till! ...BMWLundqvist.... |
|
|
Min 518i 90 värderar jag till ca:20000:- på grund av att den gått 37000 mil, men motorn går kanonfint ändå. Titta inte så mycket på milen utan på bilen i övrigt när du skall köpa. Bilen finns i galleriet. OBS är ej till salu. CHS |
|
| Vad som helst bra den är rostfri och går bra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.