AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
412

Ovanlig färg, värde M5?

st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
En fråga bara, kan denna bilen vara värd dem pengarna?

Jag har aldrig sett en vit M5 förut.

Länk
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Vet du hur långt den har gått?
Det är ett mycket bra pris om den inte gått väldigt långt.
Minus för fälgarna, som ser ut som 16" ???

//Sniffer
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Stämmer beskrivningen är det ett bra pris...

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Om den nu är så himla fin varför kan han då tänka sig att byta mot en annan M5?? Men som sagt, är den fin så är det ju mycke bra pris

/Johan
[CUL8ER]
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ser mycket välvårdad ut. Men varför montera på 16" fälgar på en M5 när det är 17" som standard. Ska man ha den på vintern också så ska det vara 17" då också.

//Schnitzer
Killen som säljer bilen har flera bilar till salu....Tror han "lever" på detta.Men håller me om att bilen ser bra ut!Den e importerad 96,har haft 11 svenska ägare o nuvarande ägaren köpte den i början av Januari...
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Om man kollar närmare! varför sätta ut en annons utan miltal och vilja byte en M5 mot en annan M5?Bara en tanke!

Mvh Mohsen
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Med tanke på att den var i superskick! Det verkar inte vara någon seriös säljare!enligt min bedömning!

Mvh Mohsen
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Samma kille har haft flera bilar utannonserade, bla. 7-serie och S-klass, så det är nog en mer eller mindre proffisionell bilhandlare. Men det behöver inte innebära något negativt, och denna M5:an verkar ju vara fin till ett bra pris.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
det e nåt skumt med den bilen för att få på 16" måste man svarva fälgarna annars får man inte på 16" jag tycker inte att du ska göra nån deal. Tänk lite 11 BILÄGARE som kanske har kört bilen stenhårt säkert för man kan inte köra lugnt med en sån bil.
jag kan oxå lämna in min bil på MR.CAP och tvätta motorn och sen tror folk att den är i fin skick bara för att den ser fin ut utvändigt,det viktigaste är faktiskt motor och drivlina.......

LYCKA TILL!

G-RIDE
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
11 bilägare på en M5a är mycket men inte konstigt beroende på att många "yngre förare" kanske inte riktigt förstått vad det kostar att äga en M5a dessutom vet jag själv folk som resonerar som så att de tar lån eller köper en "förhållandevis" dyr bil som de kan glassa med över sommaren och sedan säljer de den till hösten. Jag har sett flertalet vita M5or...färgen vit är faktiskt BMWs färg..dvs den färg som suttit på deras tävlingsbilar som har skördat så många framgångar...en välvårdad vit BMW är inte så tokig faktiskt sålänge det inte är en 7serie..för de passar inte i vitt anser jag.
Schnitzer:
Angående 16 tum fälgar så kan ja meddela att det går allderles utmärkt på vintern!! Ja själv har det på min å det passar. Därimot så finns det väl inga plåtfälgar till m5an men alu går ju bra.
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
16" går ju bra men kan meddela att jag såg en annons på blocket där nån säljer vinterhjul som "suttit på en M5:a"
Storlek? 15"....

...BMWLundqvist....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.