|
|
|
|---|---|
|
ibland när jag åker över små ojämnheter så hörs ett "klunkande" ljud från vänster bak. någon som kan tänka sig vad det kan vara? dyrt? ---------------------- King of the road | |
| kan vra bussningarna där back | |
| Har den blivit slingrig på vägen?? ratten blivit sne?? | |
|
Den har inte blivit slingrig på vägen, och ratten är inte sne. ---------------------- King of the road |
|
|
Vanlig E36 sjuka. silentblocks bussningen. kostar 1500 kr per sida att byta på bmw. Tänk inte på o göra de själv ordentliga verktyg. bla en press. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
om du vill ha riktigt bra pirs så kom till etuna och läman in det till bmw jag fick mina bytta för 1450 kr båda sidorna plus matrial rätt billigt faktist. |
|
|
Henry Melin tog "bara" 1800:- för att byta, på båda sidor... Mvh Anders S. |
|
|
Kan väl också vara bussningarna i de övre stötdämparfästena bak. Lätt att kolla i bagageluckan och inte alls dyrt. Hade detta symptom på min 320 -92. mvh Larsa |
|
|
Larsa10>>> Kan man se om det är fästena om man lyfter upp bakdelen.?? Jag misstänker att det kan vara nått i stötdämparfästet. eftersom det bara ibland låter från vänster bak. hoppas i alla fall att det inte är något dyrt :) Men som man alltid säger "det kostar att ligga på topp" ---------------------- King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.