AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.022

Facket i mitt konsolen?

ma
209
marwel
540ia -93
Hej har tidigare suttigt en telefon i mittkonsollen i det avlånga facket, ni vet säkert vad jag menar. Nu är det ett hål längst bak där var kablarna till telefonen kom upp.

1. Det ser gräsligt ut!
2. Det drar in massor med kall luft där.
3. Irriterande

Så nu är min fråga om ni har något tipps för att dölja eller få bort. Hålet på något sätt, Om det finns nån instickspryl eller något liknande.

/Marvin

V8 Newton Power
pe
3.381
per_j82
525i -90
525i -93
528i Touring -98
M5 -03
Du kan ju börja med att leta efter en ny mittkonsol på en skrot. En mittkonsol från vilken E34 som helst borde passa, förutsatt att den har elhissar vilket jag skulle tro att du har på din 540iA. Men drar det verkligen kalluft från hålet??? Min bror har också ett hål där efter ett handsfree montage, men där kommer det inte nå kalluft???
ma
209
marwel
540ia -93
Byte av hela konsolen värkar lite jobbigt! Har för mig att jag har sätt folk som har typ, en lite väska som man stoppar ner där så man får ett lock på hel grejjen.

/Marvin

V8 Newton Power
Jag har en fin liten orginallåda med lock för 6st kassetband som du kan få köpa billigt! ;o)
ma
209
marwel
540ia -93
Går det att modifera lådan? Så att det blir en snygg låda med lock? I så fall kanske det är lite intressant?????

Men det kanske ser förjävligt ut?

/Marvin

V8 Newton Power
LN
497
LNBT
S6Plus
Det finns mugghållare i passande färger "bavaria" att sätta där.
Länk

spar till en....
Länk
Katfan1
köp lite högtalarmatta och klä facket med så får du ett bra fack att tex lägga solglasögon i

MP
ma
209
marwel
540ia -93
Har redan ett glasögonfack Under ratten. Men klä facket är nog den bästa iden hitils. För man vill gärna kunna använda facket till massa skit. Men frågan är om det blir snyggt om man klär det själv?

/Marvin

V8 Newton Power
Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
Marwel>
Det där glasögonfacket lät intressant. Är det orginal eller eftermonterat och i så fall när,var,hur,vem varför...

*BAWORAK*
ma
209
marwel
540ia -93
Det verkar vara orginal?

Sitter till vänster om ratten. KAnske bara finns i 540? Vem vet?

/Marvin

V8 Newton Power
Glasgönfacket sitter endast i bilar med lyxpaneler (trä etc).
Jag har en lyxbil oxå.
konsollen är toklätt att byta, jag gissar på att den sitter med max 4 skruvar, dy byter bara halva konsollen liksom.

jag har förresten en skinnklädd konsoll till dig om det är intressant. (svart)

Johan S
Chassinummer:3527066
www.bimmer.se Länk
Pappa till Beppe Morgan William
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.