|
|
|
|---|---|
|
Hej har tidigare suttigt en telefon i mittkonsollen i det avlånga facket, ni vet säkert vad jag menar. Nu är det ett hål längst bak där var kablarna till telefonen kom upp. 1. Det ser gräsligt ut! 2. Det drar in massor med kall luft där. 3. Irriterande Så nu är min fråga om ni har något tipps för att dölja eller få bort. Hålet på något sätt, Om det finns nån instickspryl eller något liknande. /Marvin V8 Newton Power | |
| Du kan ju börja med att leta efter en ny mittkonsol på en skrot. En mittkonsol från vilken E34 som helst borde passa, förutsatt att den har elhissar vilket jag skulle tro att du har på din 540iA. Men drar det verkligen kalluft från hålet??? Min bror har också ett hål där efter ett handsfree montage, men där kommer det inte nå kalluft??? | |
|
Byte av hela konsolen värkar lite jobbigt! Har för mig att jag har sätt folk som har typ, en lite väska som man stoppar ner där så man får ett lock på hel grejjen. /Marvin V8 Newton Power |
|
| Jag har en fin liten orginallåda med lock för 6st kassetband som du kan få köpa billigt! ;o) | |
|
Går det att modifera lådan? Så att det blir en snygg låda med lock? I så fall kanske det är lite intressant????? Men det kanske ser förjävligt ut? /Marvin V8 Newton Power |
|
|
Det finns mugghållare i passande färger "bavaria" att sätta där. Länk spar till en.... Länk |
|
Katfan1 |
köp lite högtalarmatta och klä facket med så får du ett bra fack att tex lägga solglasögon i MP |
|
Har redan ett glasögonfack Under ratten. Men klä facket är nog den bästa iden hitils. För man vill gärna kunna använda facket till massa skit. Men frågan är om det blir snyggt om man klär det själv? /Marvin V8 Newton Power |
|
|
Marwel> Det där glasögonfacket lät intressant. Är det orginal eller eftermonterat och i så fall när,var,hur,vem varför... *BAWORAK* |
|
|
Det verkar vara orginal? Sitter till vänster om ratten. KAnske bara finns i 540? Vem vet? /Marvin V8 Newton Power |
|
| Glasgönfacket sitter endast i bilar med lyxpaneler (trä etc). | |
| Jag har en lyxbil oxå. | |
|
konsollen är toklätt att byta, jag gissar på att den sitter med max 4 skruvar, dy byter bara halva konsollen liksom. jag har förresten en skinnklädd konsoll till dig om det är intressant. (svart) Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.