|
|
|
|---|---|
Rene V |
Jeg undrer hvad en 92 535i med skinn, ac, servicebok mm. i silbermet skal koste ?? kan nogen hjælpe mig ??? Rene |
|
I Sverige tror jag att en sådan kostar 40-50 KSEK med ca 20000 mil i vettigt skick(Vad nu det är). Vad säger ni andra? /Simon |
|
| normalt varierar priserna mellan 40-60' för en sådan...och för 50' får du garanterat en schysst vagn med den utrustning du önskar. | |
Rene V |
vad säger ni så om en 518i fra 1995 kört 9000mil ( tysk import ) i bilen har ingen ac men ellucka mm. tacksam for hjælpen ! Rene |
|
Rene, skumt lite mil verkligen. Kanske 30-40 KSEK....? Avsaknad av AC är inte bra. Vad tror ni andra? /Simon |
|
|
En 95'a 518 borde väl kunna vara värd 50.000.- om miltalet är dokumenterat. Mr C |
|
|
Kan man verkligen få en 518i -95 för 30-40.000 kr? Verkar billigt tycker jag. jag har kollat lite på sådana som en billig kontrast till 750i, och jag tycker att många vill ha i alla fall 50-60.000 för en -95, och då har de gått mycket mer än 9000 mil. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
J.L, bilen saknar AC och är 8 (kanske snart 9) år gammal. Dessutom är som jag förstått det 518 den MINST popurlära modellen. /Simon |
|
|
Ja, jag vet att 518i inte är en populär modell, men om man tittar på priserna i annonser så ser man en helt annan prisbild. Men det kanske bara är fantasipriser? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
J.L, kan ha fel /Ödmjuk |
|
| Jag kan ha fel ska det vara.... | |
|
Prislägen i annonser är sällan vad bilen sen säljs för. många har prutmån i sina annonser. 10% minst |
|
| haha 30-40tusen den var bra den, helt på tok för lågt pris. En 96as executive med 14000mil på mätaren såldes för nära 70' för några månader sedan..under 50' låter nästan orimligt med den mätarställningen trots sin snåla utrustning. | |
|
Frifart, betänk att tidiga e39or säljs under 100' innan du gör uttalanden. /Simon |
|
| tja vad vissa säljer sina bilar för kommer alltid att förvåna, men den stora skaran är det man bör räkna efter, man vet ej skicket på de tidigare E39orna...och det jag syftar på när jag säger 50' för 518E34-95 med 9000mil är att motorn naturligtvis går klockrent och man på någotvis kan styrka miltalet med en servicebok som är fullstämplad..då är bilen ärlig och betingar lätt 50' om den är i ett mycket fints skick i övrigt. För övrigt vidhåller jag att kvaliteten på de senare E34orna (typ 95-96) är bättre än E39..även om kanske inte alla förstår/vill betala för det pga att E34 anses som än äldre bil vilket den också är. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.