|
|
|
|---|---|
oxbow |
Hej. Funderar på att importera en bil jag hittat på www.mobile.de Frågan är... vem tar hem bilen åt mej och garanterar skicket? Eurobilen.com vill ha 20-25 tusen kr för rubbet ink 6 månaders garanti. Bilen i fråga är Länk Finns det någon annan firma som NI skulle rekommendera mej att använda? Hoppas på många svar. Mvh Anders |
oxbow |
Ja.. om någon är duktig på tyska. Tror det står något om en krockskada.. är den fixad eller inte? Vad tror ni om bilen annars? Mvh Anders |
| Den ser onekligen fixad ut, den skulle ju vara på vänstersidan vid föraren, men det ser fint ut. | |
|
Varför inte ta det säkra före det osäkra och köpa från BMW i Tyskland. Lite dyrare kanske men utan obehagliga överaskningar. Dom fixar allt åt dig. Antingen flyger du ner med Ryanair (Frankfurt eller Hamburg) kostar högst 1000:- eller låter du firman transportera upp bilen till norra Tyskland eller till Sverige Lycka till ! J |
|
Scheckheft |
Hej, krockskada på förardörren. Skadan är fixad med intyg från TÜV (=bilprovning). Ombyggd till M3 förutom motor och växellåda. Har tyvärr inga bra tips på importörer. Svårt att säga något om bilen. Verkar vara en firma. Bilen ska besiktigas i mars. |
|
Skulle undvika den. Har pratat med säljaren. Fick dåliga vibbar. Dessutom ligger firman för långt norrut för att kännas safe. Hur som helst så får du pröjsa ung. 10 000:- utöver priset om du kör ned själv med en polare. Jag skall inte ned nu annars hade du kunnat åka med mig. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.