|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag funderar på att låta honom importera en bil åt mig, är det någon som har erfarenhet av att köpa bilar från honom? Mvh hoppfull ägare av ny BMW | |
|
Använd sökfuktionen ovan och skriv "bmwfynd" det har skrivits lite om firman. Men ..... var medveten om att allt inte behöver vara sant. Det bästa är dock att: * snacka med han/dom som har firman * kolla vad han tagit in tidigare för typ av bilar * få en eller flera referenser så du kan snacka med någon. Jag menar ska du lägga ut 100k+ på något (eller vad du nu tänker importera) är det ju normalt att man vill vara så säker man kan vara. Lycka till! |
|
|
"... snacka med någon" som har importerat som bil via bmwfynd ska det ju vara, annars fattar man ju inte vad jag menar |
|
|
Va i &%¤#/& jag måste ha en kaffe, skriver som en hel kratta, nu skall jag hädanefter *alltid* läsa igenom inläggen noga. Precis som det står i forumreglerna. Ovan ska stå (i punkt 3) * få en eller flera referenser så att du kan snacka med någon som importerat sin bil via bmwfynd. Som en viss förmildrande omständighet är faktiskt "om"-tangenterna "in" parallellförskjutet ett steg höger :D .... mot kaffemaskinen |
|
| Jag har läst en del gamla inlägg och det verkar som dom flesta har något emot honom/firman, är det någon som har positiva erfarenheter? | |
|
Det finns säkert nöjda kunder som köpt från BMWFynd men när man läser alla inlägg av negativa erfarenheter så kan man väl ställa sig frågan "varför chansa?"... På samma ort så finns det ju ett annat företag som sysslar med samma sak och som många på forumet ger lovord. Visst kostar bilarna lite mer via denna importör men det finns kanske en aneldning till detta...Grundregeln är ju att man får vad man betalar för och jag tror den stämmer rätt bra i detta fall. _____________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.