AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.072

Grön överkant på vindrutan eller ej?

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Kommer snart att byta min stenskottskadade ruta. Vad anser ni är snyggast: Grön rand eller ej?
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
ej. Men det är vad jag tycker. Passar om du har en bil i samma grönt, men det tror jag inte finns...
Visa användare
232
griegertz
BMW 525 M touring-05
ej....känns som Mercedes från -78.....

Men det är säkert praktiskt
Jodå det är väl OK tycker jag. Man kan väl säga att det inte ser ut som en Merca -78 längre eftersom det är en *mycket* diskret kil i överkanten nuförtiden.

Vet inte hur mycket den gör egentligen men den är alltid med om man beställer klimatkomfortruta (en sådandär som reflekterar infrarött bättre) på nya BMW.
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Som CoolBlue säger, randen är väldigt diskret, har själv en sådan rand på bilen.

*Best Man Wins* ________________

Confucious say:
Man who run behind car get exhausted.

Personligen tycker jag att den faktiskt kan göra lite nytta ibland. & särskilt fult tycker jag inte heller att det är.
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
jag har det på min bimmer och hade på den förra och jag tycker det är helt ok med den, själv skulle jag välja med den gröna!

MvH Bmw 4-ever

Länk
Har också de på min...tycker de ser bättre ut me den randen,ser så tomt ut frammifrån annars + att den faktiskt hjälper lite!
MrSerious
ej
mi
566
micke t
Alpina B5 touring-06
Jag bytte min ruta i somras och då fick jag en med grön överkant på och det funkar och ser helt ok ut tycker jag, bättre än orginalet som inte hade den. Så jag säger ja till grön rand.

Mvh/ Micke t
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Då blir det med grön kant.
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
har det på min men min är lagunagrön så då slipper man en sån hemsk olaglig streemer !!!!

Mvh/ Daniel
Deliq
> Player
Då tackar du dig själv nästa gång du åker i motljus när solen står lågt, precis mellan solskddet och backspegeln... ;-)

M V H // Deliq

**___**

"Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss"
ant
jag har det inte på min bil nu. men ska jag byta rutan så ska jag definitivt byta till en ruta med grön toning i ovankant.

==========
Länk
Är det någon som vet vad en ny framruta kostar till E46 med grön överkant?Och vad kostar det att byta?
Sc
89
Schwabinger7
330i - E92 - 2008
Framruta till M3 2002 modell kostar med grön överkant:
ca. 2600:- SEK

men jag skulle hellre satsar på en "Klimakomfort Vindruta"
som går på ca. 4200:- SEK då får du hela paketet... ir-avvisande..
..den har grön överkant den med.

Hälsningar
Stephan
Sc
89
Schwabinger7
330i - E92 - 2008
byteskostnader får du ringer bmw... dem vet även priserna på rutorna... ;-)

Hälsningar
Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.