|
|
|
|---|---|
| behövet en dragkrok på cabben,nån som har några tips??? | |
|
Får man fråga varför??! En Dragkrok på en cab förstör hela bilen!! Sabba inte en sån Fin bil, Please!! Skulle aldrig ens tänka tanken på min Cab, Hur faan tror du han skulle känna sig?? En dragkrok mitt i baken när den glider på stan.. Tänk på bilen oxå!! Ett tips är.. När du väl behöver en bil med drag, låna Någons! Föräldrar, polare, i värsta fall så finns det ju en hel del biluthyrare!! Snart sommar o Cabväder!! *Gud förbjude Dragkrokar på Cabbar!!* |
|
| jag vet att det är skit men det ska va en avtagbar som man kan gömma,behöver den ska dra med min Mc till Italien på sommaren | |
|
jag har avtagbar dragkrok på min cupé, den syns överhuvudtaget inte! Så det borde ju gå. BMW har du kollat med antar jag? |
|
|
har oxå dolt drag sitter bakom en lucka i mitten Mvh/ Daniel |
|
| jag har rieger kofångare bak,kommer luckan att synas mycket? | |
|
beror väl på hur noga du gör det och hur du vill ha det, men förmodligen kommer det att synas en skarv mellan luckan och övriga kofångaren, ofrånkomligt (nästan) Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Jag hade rieger kjol på min och det finns ingen lucka som passar den, luckan som finns passar ju bara till original kofångare... / Andreas |
|
|
jepp jag har modifierd riegerbak som jag ska montera luckan kommer försvinna !!! Mvh/ Daniel |
|
| hur då?har du kanske några bilder? | |
|
Jag har en cupe med zeemax stötfångare bak. Har avtagbart drag och fick ut kroken imellanrummet i stötfångaren. Med ett svart galler syns det inte alls!! Har bild om du vill se? Vad har du för email? MVH Björn |
|
| du kan skicka den till travnjak@hotmail.com var har du köpt draget? | |
| nån som har flera ex? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.