|
|
|
|---|---|
| Se rubriken.. | |
|
Är inte hundra men det låter väldigt troligt tycker jag. _____ Micke Länk Länk |
|
| Det står att det ska vara 1,2w men gör det något om man sätter i en lampa med 2w? | |
|
surre77: Det borde lysa på rätt bra då :) 2w jämfört med 1,2w = 2/3 mer effekt. Men fysiskt passar dom nog. Annars kostar nya lampor 15-20:-/st på BMW. Sitter 3st på lilla datorn. 2st till displayen och 1 till knappsatsen. Mvh Patrik - med nya lampor till "lilla datorn" 520i -85 TILL SALU _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Du kan köpa den på vanlig mack (statoil) kostar 6-7 kr st. Passar lika bra som bmw lampor det är nog samma tillverkare på båda! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Senast jag köpte på BMW så var det OSRAM-lampor. Kostar dom 6-7:- på macken så är det ju inget o snacka om.. för när man pillar med en, så går den andra sönder precis när man monterat dit allt igen :) Lagen om alltings jävlighet. Mvh Patrik 520i -85 TILL SALU _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
om jag minns rätt så hade det samma märke på både bmws och mackens vdo lampor! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Och mina gick inte sönder, dom håller lika bra alla fall dom jag köpte! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
ok där ser man!! var på BMW i Jönköping men där hade de bara 2 lampor att sälja så i stället för att vänta tänkte jag knycka lampan som sitter i analoga men om det finns på macken åker jag nog dit då. Men jag undrar verkligen om det skulle göra någon skada med 2w |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.