|
|
|
|---|---|
jocker18@home.se |
nån som har något att komma med? mer än att man inte ska slå sönder den nya eller ge tusan i att koppla in den lixom :) WmB SoundZ |
|
Jag har byt på 535 -90 det som är lättast är nog att ta ner katten tror jag. På min 535 sat den på översidan på katten det var inte roligt.Men när jag fick ner den var det inga problem.Tänck på att det måste värme till så du inte drar av bultarna i toppen. Det bästa är nog att lämna det till en firma om du inte har ett bra garage. Lycka till med det. MVH en som var arg jävligt arg... |
|
jocker18@home.se |
Hej. nu är det så att det är bara 535 som har den uppe i katten, vi andra har den på grenröret eller precis efteråt. står så i min rep.bok iaf. tack ändå WmB SoundZ |
| Det stämmer bra Jocker18. På våra 525:or M20 B25 så sitter lambdasonden på grenröret i höjd med torpedväggen. Enkelt att komma åt o byta. Har dock själv inte behövt :-) Jag fick utmärkta avgasvärden på SBP. Besiktningsmannen trodde jag hade bilen avstängd! | |
jocker18@home.se |
skönt att höra att det ska va enkelt. men min lambda som jag köpte, har bara typ 1.5dm kabel till, behövs det inte mera??? WmB SoundZ |
jocker18@home.se |
nu har jag bytt lambda å bilen går alldeles utmärkt, inte nått problem alls kvar!!! äntligen får jag åka skönt... WmB SoundZ |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.