|
|
|
|---|---|
|
M3 GT 95 12000mil, mtestad fint skick. är 170000 kr ett för högt pris? M.V.H Tomas | |
|
Thermansson: lägg in den i rätt grupp dvs värdering så får du snabbare svar:) |
|
| Låter rimligt om den är i fint skick, och välservad... | |
|
Om det är den i Jönköping/Bankeryd så tycker jag att den lätt är värd det. Henke är duktig som fan på BMW... MVH Patrik |
|
|
Bilen i Jönköping/Bankeryd är riktigt fräsch... Killen har bilen i samma garage som bästa polaren. Den är i princip som ny i lacken, allt verkar tiptop på den... Dock inte säker på om det är just den du menar? -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Min finns ju också i Jönköping, men den är inte till salu. Står på vinterförvaring åt bankerydshållet... Den till salu ser man ju ibland... i snöslasket :) Men den verkar fin. Och priset är ju bra. |
|
|
Kentsamuel: Är det du som har bilen i samma garage som Jimmy, "Karlsson" och den andra snubben (vars namn jag inte kommer ihåg)? -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Japp, det är jag det. Så det är min du sett. Den bortglömda snubben heter Erik :) |
|
|
Kentsamuel: Det stämmer mycket bra. Jävligt schysst bil du har! -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Alecci, Tack! Kul o höra. Jag är ju såklart nöjd med den, o snart ska den slippa det mörka garaget och komma ut på vägarna igen! |
|
|
M3 gt e så jäkla fräcka!! Ville bara säga det!!! :) M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Så du ångrar inte att du sålde TT? Fast M5:an är ju helt klart trevligare... MVH Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.