AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
621

Finns M3 touring -99?

M
18
M Brundin
M3 GT No. 233
518 -87
Var inne på mobile.... blev konfundersam... Skulle ju kunna vara en skoj bil att ha....

Länk

/// Väl mött till sommarens banträffar... Ser fram emot några hårda figter...///
Vad jag vet så har inte M3 tillverkats som touring överhuvudtaget, dessutom saknar denna "lite" yttre prylar, har ju inget alls som är M3 optiskt sett.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Luktar ombyggnation. Original är det säkerligen inte. M3 har aldrig tillverkats i kombi. Dock är det väl SMG-knopp i den bilen men inte SMG-ratten om jag inte ser helt snett?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Blir nog svårt att regga den i Sverige tror jag. Kul bygge dock.
M-touring har bara tillverkats som E34.

_____
Micke
Länk
Länk
Ucccccccsssssshhhhhh

Ser ni inte små sakerna???

Olika vägar. Sten eller grus på en och platter på en annan...
Sen så är det en annan färg på bilen när dom vissar kort på inredningen...

MVH Patrik
Vill man en 3-serie kombi med ordentlig fart så finns det alltid Alpina.

/T.P.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Audi TT: Varför kan inte underlaget skilja? Bilder kan ju tas vid olika tidpunkter eller på olika platser.

Kan inte heller se att det är olika färger på bilen på olika bilder om du inte syftar på olika varianter av svartmet?

På motorrumsbilden så kan man dels se att fronten tillhör en sedan eller touring och vänster backspegel är icke M3 precis som på huvudbilden.

Tror nog att bilen finns men garanterat ett hemma- eller specialbygge och inte helt problemfritt att få den körklar i Sverige.

M Brundin
M3 GT No. 233
518 -87
Audi TT:

Jag vet inte men jag håller nog med Programmer att det finns ju ingen lag på att man måste ta bilderna iföljd och på samma ställe..... Sen att bilen skulle ha olika färger..... Hmmm Ja med den upplösning och färgåtergivning som en skärm ger så tror jag säkert att det är samma bil även om nyanseran kan se lite olika ut.
Sen att bilen inte har M3 speglar på något av korten eller rätta spoilerpaket det är ju en annan sak. Kul bygge i varje fall

/// Väl mött till sommarens banträffar... Ser fram emot några hårda figter...///
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.