|
|
|
|---|---|
|
Undrar som så många andra vad jag kan sälja min Beemer för utan att fälla för många tårar. Det är en 328ci -00 Den är importad -02 en ägare i Berlin. Mil 8600 fullservad med servicebok. Aldrig krockad(har talat med förra ägaren i Berlin) mkt välvårdad. Titansilver, Multiratt, Enkel CD, vinterdäck på orginal fälg BBS 16" Hakka1, Sommar däck på BMW orginal M V72 med Michelin pilot, Ljusgrå inredning med alulister, Minne i stolarna ej skinn, Xenon. Nå vad kan man begära för denna??... själv hade jag tänkt mig att annonsera ut den för ca:220000. är det ok pris? OO=00=OO Go & Gla Kekschokla | |
|
Hej Danne, hade det varit automat i bilen så vet jag en som är intresserad! För det är det väl inte? Eller? Priset borde väl ligga där någonstans, utgångspris iaf! |
|
|
Tycker att det låter lite högt. Men jag kan ha fel... Denna ser ju ganska bra ut med 5000 mil. För 199´.... Länk Mvh Anders S. |
|
|
Jag tror att priset tyvärr blir ganska lågt om man inte har skinn i den. Du får nog gå ner till ungeför samma nivå som i annonsen Anders länkar till. /T.P. |
|
|
Den som Anders länkar till har varken multiratt eller klimaanläggning så nu är ni nog ute och seglar va??!! OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
|
Danne523: enligt texten så finns det klima se nedan: KLIMA, XENON, M3 FRONT, EL-STOLAR + MEMORY, 4 X ELHISSAR, SPORTRATT I SKINN, VITA BLINKERS, SPORT CHASSI, BMW 17" ALUFÄLGAR, ARMSTÖD, BMW STERIO, SVART TRÄ INRED. EL-BACKSPEGLAR, DIMLJUS, VELOURMATTOR, ABS, ASC+T, 6 X AIRBAG, C-LÅS, KOMFORTLÅS, EXTRA BROMSLJUS, ELEKTRONISK STARTSPÄRR, NACKSTÖD BACK X 2. SERVIC BOK 5000 MIL. |
|
|
Men om man tittar på BILDEN så är det INTE klimatANLÄGGNING i den...sen att det är AC är väll en annan sak. Glöm detta......jag säljer den inte ändå...inte här iallafall. börjar låta som det är bortskänkesvarning på värderingen. OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
|
Danne, skojar du eller? Finns ingen anledning i världen för mig att nervärdera en liknande bil jag har själv heller! Mvh Anders S. |
|
| Skulle aldrig köpa en E46 utan klimatanläggning, och inte heller en utan multiratt om den inte låg väldigt bra till prismässigt. | |
|
Såg också på bilden att det bara var vanlig AC, finns det!!?? Håller med om att detta drar ner priset. Multiratten är inget direkt prishöjande i mina ögon även om jag självklart skulle välja en bil med detta om jag hade två likvärdiga att välja mellan. Har man inte haft vet man inte vad man går miste om. Skulle behöva lång avvänjning om jag blev av med min :) Mvh Anders S. |
|
|
Den där francos 328 är bara att glömma! däremot är kanske 210 kanske att se som ett hyggligt pris utan schinn på din bil danne. Asken |
|
|
Varför blir du sur när vi ger dig ett värde? Det var det väl du själv som frågade. Jag kan säga ett den är 250000kr om det gör dig gladare. Jämför med denna: Länk Den får du reggad och klar för max 190000kr. Vilken hade du valt? /T.P. |
|
|
Asken, något mer som döljer sig bakom din åsikt eller var det främst med tanke på avsaknade av Klima? Mvh Anders S. |
|
|
Francos 528 diskuterades häromdan. Kontantkort/ comviq och bara förnamn. Jag går på min intuition som säger i detta fall att jag själv inte skulle handla för många indikationer på att allt inte är 100. Då kan jag inte heller råda andra att handla. Mvh Asken |
|
|
Aha, Har inte hängt med på dom diskussionerna. Tråkigt, OM det är oseriösa försäljningsknep det handlar om... Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.