AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
463

525 -01:a på börsen?

Mr
236
Mr.C
530iA M-Paket 02
Hur ligger 525:an till i pris? Just denna borde vara ett bra pris på?? Eller? Har nån ringt eller kollat på den? Kom den -00 eller -01?

Länk
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
På en av bilderna står det skrivit "BMW 525i -00".
I texten står det -01 och den har "01-optiken" fram. Rörigt!?

Den är grymt snygg iaf och priset ser ju trevligt ut.
Men vad är det man säger? "Ingen rök utan eld".
Jag hade kollat den mycket noga, speciellt historiken.
Skicket är nog inte mycket att anmärka på..

Mvh
Patrik

/Scheckheft
Man börjar ju undra om det är nåt konstigt med bilen invändigt...Gammla multiratten, Wunderbaum doftgran i backspegeln,
Men hel snygg bil måste jag erkänna. och inte helt fel pris heller om allt stämmer.

OO=00=OO
Go & Gla Kekschokla
Klart att det är en ´01:a fanns ingen 525:a 00. Kollade den i bilregistert han har haft den sen April ´02 så den verkar inte vara importerad för att tjäna snabba pengar. Namnet på ägaren och namnet i annonsen är inte samma om det nu spelar någon roll. Är man intresserad så är det väl bara att åka och kolla på den. Finns ingen anledning att skriva ner den utan att ha kollat.

/T.P.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Håller med TP, säkert värd en titt innan man bildar sig en uppfattning, snygg bil.

Bra funktion "sök inlägg"

MVH Hasso
Länk

Nu var den borta!
...annonsen alltså

Mannen kanske tog beställningar innan "HAN" hämtade bilen :-) för vidare försäljning.

Han märkte att vi diskuterade den och vipps så försvinner den från försäljningsidan....skummt.

OO=00=OO
Go & Gla Kekschokla
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.