|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| De där carfashion var ju snor dyra, den lilla läppen som man monterar under original spoilern kostar 5 900kr.... Den har jag sett för 1200-1500 hos andra. | |
|
Nja, det blir ingen M front.. Får antagligen en ny 328 front och ny lack + lackbeh. av LF. Försäkringsgubbarna har ganska bra koll på reparationer och jag har inga pengar över till ny front nu. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Hej Ska snart köpa en M3 front från Rieger, har själv en 323ci -00, tänkte sälja min gamla front om nån månad....nåt intressant för din del? Min bil är Cosmosvart. Mvh |
|
| Har för mig att fronten på coupén inte passar sedanmodellen som erito har tyvärr... | |
|
Sant. Sedan och coupe har helt annorlunda fronter. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Rieger eller Kercher? Jag har sett att det finns en front från Rieger och en från Kercher som är nästan identiska med orginalen. På bilderna ser det faktiskt ut som om Kercher är mer lik orginalen, med tanke på den lilla strecket i överkanten. Någon som har erfarenhet av båda fronterna? Passform, kvalitet, vilka dimljus osv? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.