|
|
|
|---|---|
don_salvatore87 |
Här hittade jag en 735 för ett väldigt billigt pris!! Står att den är i ett bra skick?!?!?!? Länk BMW 750 IAL Rules!! |
|
Driver du med oss eller tror du på fullaste allvar att bilen hade kostat så lite om den verkligen vore i så bra skick som säljaren vill få det att låta? Räknar du med 5-10 000:- i importkostnader? I så fall tycker jag att du ska åka ner och köpa om du tror att den är ett fynd. Lycka till! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jag har pratat med tyskar som skriver så i annonser och det kan vara motsatsen ibland och speciellt när det är såna priser, i alla fall för den som inte tycker om rost och likande. Man ska ta det med en nypa salt det som står i annonserna. Åk ner och kolla på bilen och sedan skulle jag vilja se om du vill köpa den. Frågan är om du inte ska ha trialer för den då. Att bli ståendes på Autobahn är inte kul. Det blir att lämna bilen och åka hem med ingenting i värsta fall. Då kan det vara en fördel att kunna prata för sig. Ingen idé att utsätta sig för det. Men är det lik som du söker så finnas det gått om det i Sverige. //Schnitzer |
|
|
Anser du dessutom att det är "småpengar" så kan man räkna ut hur den bilen kommer att se ut om du köper den. Nästan alla E32 säljs för småpengar idag. //Schnitzer |
|
| ......oj,oj...........kära nån.........kostar ju som sagt lite & frakta hit den & bes m.m....don_salvatore87,varför sådan "panik" & handla bil om du verkligen är bara 15?...spar lite pengar & vänta typ 2 år,skulle du tex köpa den här bmw 735:an,det var en 86:a,den är ju ganska gammal den dagen du får köra den lagligt?....sedan tycker jag personligen att just den här bmw:n är inte välutrustad...en tumregel för mej vid köp av bmw..spec. 700-serien är....skinn bla! | |
|
Infinity_74: Klokt resonnemang. //Schnitzer |
|
|
Det är ganska självklart att man inte kan hitta en E32 i toppskick för 9100 kr. Knappast för det dubbla heller. För 9000 kr kanske man kan få en Volvo 740 i bruksskick om man har tur. Bara avgassystemet till 735i kostar väl mer. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.