|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag skall åka till skroten och demontera en inredning i en 316 compact från 96. har aldrig demonterat inredningar i BMW förut (bara i saab), Är det några speciella verktyg som behövs eller räcker det med hylsnyckel satts? några andra knep man behöver veta? Inredningen skall monteras i en bil som jag inte fått ännu så jag kan inte öva innan. Tacksam för svar En som precis köpt sin första BMW (efter 15 saabar) /per | |
|
En hylsnyckelsats ska nog ordna det mesta, men försäkerhets skull ska du nog ta med dig skruvmejslar med diverse mönster och storlekar, en torx-nyckelsats (för dörrsidor & och diverse paneler) Då ska nog inte vara några större problem Lycka till /Mvh Glenn |
|
|
Känn dig fram. Tag det varligt. Jag minns att jag hade sönder små detaljer när jag inte hade tålamod. MVH KJELLE |
|
|
Hej, jag hoppas att vädret är som idag imorgon och inte 10 minus, för då lär ju plasten spricka. Skall försöka ta det så försiktigt som möjligt. Sitter det mesta skruvat eller är det bara dit tryckt? att säkerhetsdetaljer är skruvade fattar man ju men sido stycken och dörrsidor? Får leta efter små plast pluttar som kan dölja skruvar antar jag. Mvh Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.