|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jo jag har sportstolar =) Förklara lite närmare tack =) |
|
|
Ja behöver du tex bara byta ut del del av sidoskålningen där man "glider in" så är det bara att beställa just den delen hos bmw. Stolarna är ju indelade i x antal delar som alla går att byta ut tex höger skålning, ryggdynan, vänster skålning... är du me? :) /Johan [CUL8ER] |
|
|
Johan99: Vad menar du med "del"? Är det ett tygstycke eller t.ex. ryggdelen? __ Länk |
|
|
jo jag är med .. men jag hörde av nån att man kunde köpa en hel satts till hela stolen och de skulle gå på en 1000kr ungefär ..eller hade den presonen helt fel..lika bra och ta och byta allt på hela undre delen... |
|
|
Glöm mitt förra, Johan..... såg visst inte att det fanns ytterligare en sida.... __ Länk |
|
|
Teres: Ja den personen hade nog fel då tex en skålningstygbit kostar 1000-1500:- /Johan [CUL8ER] |
|
|
Wolv: Du får ju hänga med i svängarna ;) Här går det undan :)) /Johan [CUL8ER] |
|
|
Johan: Det gör det verkligen! :) Men usch nä, det är för dyrt med 1000kr för vänster skålning. Jag hade förhoppningar om en billig vinterbil....men det var bara en dröm! __ Länk |
|
|
Okej.. Ja de var ju precis inte biligt .. Hmm är du säker att de är bara en bitt ? Ja de finns väl bara ett sätt för mig och veta om de är så, är att åka till bmw och höra hur de ligger till ... |
|
|
Wolv: Hehe brukar sluta i trageri när man hoppas på den "billiga bilen" :) /Johan [CUL8ER] |
|
|
Teres: Ja kompisen bytte ut sin vänstra skålning visserligen på en E28 men det kostade strax över 1000:-. Men det bästa är ju att du åker och kollar... /Johan [CUL8ER] |
|
|
jo de är ju de =) är ju lätt och svänga för bi när jag en då ska ut och leta en nr 36 hylsa till hjullagret ..Verkar fan inte som nån affär äger nån sån... |
|
| 22.000 äkta mil och förarstol i mycket bra skick. | |
| 22.000 äkta mil och förarstol i mycket bra skick. | |
|
Inga hål alls i klädseln på vår 518 iS -87, efter 24500 mil! Plyschklädseln är kanske bättre än tyg? _____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
| Min förra E28 en 84:a med 29500 mil på mätaren, hade inte en skråma på nån utav stolarna, kan nog bero på att det satt överdragsklädsel i den som såg ut att vara av ungfär samma årgång som bilen..=) det var en helt vanlig blå tygklädsel, blev lite paff faktiskt när jag tog bort överdraget och fann vad som var under...:) | |
| Min förarstol(sport) har den där förargliga revan i vänster sjärtsidostöd... :( | |
| Sittdynan var risig i min och fick avdrag av värderaren på det när jag smällde den. | |
| 22000 mil stolen är helfräsch (standardstol). | |
| Den bästa tyg inredningen är den som sitter i 318is-E30 den rutiga, den slits aldrig..jag har iallafall sett runt 20-30talet sådana inredningar både från svenska och tyska bilar som gått från 8000-30000mil och det har aldrig varit märkbart slitet..endast ratt + speciellt skinnväxelspaksknoppen tyck slitas. Nu kommer säker någon och påstår att de har sett slitna sådana bara för att djävlas :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.