AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
420

Glädlig nyhet till bmw-fanatister..

Visa användare
159
StaliN
330ci- 01
X5 3.0iA lev. kring aug03.
Jag kan med glädje berätta att jag bokstavligen skämde ut en kille med en av dem nya MB S-klassen. Han hade en S430 och ville leka lite.. Jag har en "kamuflerad" 330ci. Inget märke som avslöjar vad det e för motorstorlek.. Två gånger stod vi bredvid varandra i röd trafikljus som 1. bilar på dem två körbanorna.. Båda gången var det han som fick kolla in min bak.. (han måste hata det synet nu)..

BMW..!! The rest is meanigless!!

Länk
Så skall de tas:)) Var bara försiktigt när du rejsar i städerna. Polarn som har den nya RS6:an skulle rejsa en Porshe förra veckan i Uppsala. Det blev jämnt då rakan inte var så lång, dock råkade farbror blå sätta upp en radarkontroll utmed samma gata och resultatet talar för sig självt, 1600 pix till polisens fikakassa:(

Så kolla av omgivningen innan Ni lägger er på gaspedalen, hehehe

/Dominik
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Stalin du kör väl Bmw eller?? vad hade du tänkt dig??? Klart att du tar en merca! LER****

MvH Bmw 4-ever

Länk
Visa användare
159
StaliN
330ci- 01
X5 3.0iA lev. kring aug03.
Det bästa vid det hela e ju att mannen hade betalt över 800k för bilen och underskattade starkt motorn som jag hade under huvan... Länge leva BMW...!!

BMW..!! The rest is meanigless!!

Länk
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

en beg. s430 kostar väl knappast några 800 tusen?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
S-Klassen tror jag går lite bättre i hög fart, det är ingen rödljusracer vad jag vet.

//Schnitzer
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
gott att höra...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.