|
|
|
|---|---|
|
Undrar. Har hittat en fullutrustad 10/97 som har gått 9900 mil (17" Alu-fälg rött skinn) Vad ska jag ge? Har prutat ner den till 164 000 :- MVH David Tacksam för ett snabbt svar, säljaren begär svar... | |
Scheckheft |
Hej, beror på hur sugen du är. Försök att pruta några tusenlappar till. Annars är det väl inget dåligt pris du har. /Scheckheft Länk |
Scheckheft |
Hej, ser just att du har lagt ut länkentill bilen i en annan tråd. Priset där är ju 157 000:- ? /Scheckheft Länk |
|
Hej! 164 000:- är inklusive importkostnader! MVH David |
|
|
Jag tog mig friheten att kolla på ett par anonsen och den här verkar intresant! Länk Slipper du importera osv! Mvh Mohsen |
|
|
Det är en 1,8, ingen rolig bil. /T.P. |
|
| Kolla 2,8:an på mobile.de: estorilblå, 8900 mil, 10*17, bicolor etc.... 14900 Euro - det kallar jag prisvärt! | |
|
Kopte en Z3 2.8 igar. Betalade 16000 euro for en 05/97 som gatt 8300 mil. Den ar ljusbla med beige inredning, Vita blinkers bak, vindskydd, ac, elstolar, 17" mm... Bade lack och inredning ar frasch, bilen har servicebok. + massor av kvitton pa servicar o dyl. och bilen ar oxa dekra testad utan anmarkning... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.