|
|
|
|---|---|
bluum |
Vad skall man ge för en -87:a 320 E30 idag som gått runt 11.000mil? Allt i övrigt är fint på den |
|
Jag tycker inte du ska ge mer är 30 för den. Om den har M-paketet och annat gott så är den kanske värd lite mer. "If everything seems under control you're just not going fast enough!" |
|
|
Hej. Runt 20.000:- eller max 25.000:- skulle jag ge. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Känns skumt med en 87:a som bara gått 11000 mil tycker jag, kolla upp dessa! Simon |
|
BeeMWe playboy |
gav 22´ för min 320 88a 17000 mil som är i mycket fint skick så runt 25´ låter rimligt, inte mer. Det är juh den äldre e30 karossen också och utan katalysator. Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
| Med tanke på att bilen är fjorton år gammal är den inte värd mer än högst 15. Om den är rostfri dvs. | |
| 320 87 har katalysator som standard! | |
BeeMWe playboy |
Vad står iK på en 88a för då? 325 hade dock det som standard har jag för mig Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
Emil |
Gav 19000 för min 325 -88. Den har dock gått 28000 men den är i bra skick så. Måste byta kamrem snart bara. Hur mycket kostar det om man inte gör det själv |
|
I:et står för insprut. K:et står för Katalysator. "If everything seems under control you're just not going fast enough!" |
|
BeeMWe playboy |
mr m power jag vet, ville bara förlöjliga eraabos med sitt felaktiga svar :) Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
BeeMWe playboy!! Om du tycker att du förlöjligar mig för du väl göra det! Men läs på lite först. Svensk sålda 320i och 325i fick katalysator standard redan 87!Även de heter ik!! Däremot fans det 316 87 (ej i Sverige!) och 318 87 som inte hade kat!!!! det står även 320 ik i reg beviset på en 320 och 325 87:a. Jag har ägt 2st 320 87 och äger en 325 87:a nu, alla hade/har kat! Som sagt läs på lite först innan du kommer personliga på hopp! |
|
Krille |
Eerabos Bry dig inte om vad bjudkossan/BeeMWee-playboyen säger. Han drömmer väl fortfarande om den dag han kan börja körskolan... Tycker att 20 verkar OK för en fin 87 om nu milen stämmer. Jag fick ge närmare 30 för min 318iS. |
BeeMWe playboy |
Personliga påhopp är tex om jag skulle kalla kungen för bög... Detta är en annan sak. Bli inte så upprörd över att båda hade 50/50 % fel. Sluta ta allt på allvar. k? Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
BeeMWe playboy |
Ber om ursäkt om du tog illa upp, vi hade förfestat och var lite glada den dagen. Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
jag köpte en ny besad 323 86a för tio med lite spoiler 21000 mil alu fälg och nästan rost fri så jag tycker inte att du ska ge mer än 10000-15000 om den inte är i jävligt fint skick vill säga.......men det är ju bara vad jag tycker........ /johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.