|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
starre, Jodå jag känner till kampanjerna... "What would Jesus drive?" och annan religiös propaganda.... bland annat. Däremot är ju inte amerikanarna kända för sin höga moral, och därför tror jag att en sådan kampanj kan ha svårt att gå hem...men det får ju framtiden utvisa :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx16: Nu var det inte bara den gruppen som hade/har kampanj mot Suv utan även miljö vänner. Betänk att det inte har sålts så lite suv på 3år i Usa så det är nog mera än bara en temporär svanka, men det får ju framtiden utvisa:)) Ps.snart dax för tankning:)) |
|
|
Stavros// Säker på det? ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
XC90 = spyful varför? titta på bakljusen, fruktansvärda..framifrån klarar man av att titta på den utan att må dåligt. Fälgvalet ser fruktansvärt ut, såg en i stan nyligen, skrattade för fälgarna såg så ohyggligt små samt fula ut på den i övrigt ganska stora och klumpiga karossen..dock kan jag ej uttala mig om hur den är att köra de överlåter jag åt någon annan. Jag tycker det ser ut som ett barn har designat den samt volvos lite mindre "terräng bil" (vad den nu heter) ser tamefanemej oacceptabel ut med "plastkragen" kring fronten osv...helt sjukt så ful den är och båda dessa betingar ju numera ett förhålandevist högt inköpspris....XC90 går väl lös på nära 400000kr i naket utförande..vet ej vad en X5a börjar på men kan inte tänka mig att det diffar några extrema pengar. Dessutom är dessa SUV-bilar renta av löjliga..hur många behöver dem...och vill man köra dem i "grov" terräng när man kanske pyntat ca 500000kr för den bil man vill ha??? Hoppas denna fluga försvinner snart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.