|
|
|
|---|---|
BmwJohan |
Vad kan mina 16"bbs split fälgar vara värda?Det är nya fräscha däck på dom å fälgarna är i fint skick,inga kantstötningar!!! Mvh/Johan |
|
Med däck är det nog ingen omöjlighet att få mellan 6-8' för dem. Kalasfina på iaf lite äldre BMW.. OM vi nu pratar BBS RS split vilket jag tog för givet? Mvh Janne. |
|
BmwJohan |
Jag vet inte faktiskt vad det är för några men jag tycker att dom liknar orginal fälgarna för en e30?? |
mackan325 |
OM de är 4 hålsfälgar med bultdelning 4/100 och ET25 dvs E30 hjul är de väldigt ovanliga och en E30 entusiast betalar säkert ovan nämnda summa. De är vanligare med 5 bult till E28 / 34 och då inte lika dyra. Jag gav 5500 för en uppsättning dylika till E30 i bra skick med två bra 45 profildäck och två kassa. |
BmwJohan |
Jo det stämmer precis som du säger mackan325 dom sitter på min e30.Så dom kan vara värda så mycket:) |
mackan325 |
Försök sälja dem till Norge, det har jag gjort tidigare med gott resultat $$$$..... |
|
Hej igen! Är det verkligen 16" på E30?,det brukar sitta 15" på dem när det gäller BBS RS split.. Mvh Janne. |
|
|
Ska väl då kanske tillägga att min värdering gällde dem 5-bultade. Mvh Janne. |
|
BmwJohan |
Jo det är 16",man kanske skulle sätta ut dom på börsen på högstbjudande å se vad man får för respons? Mvh/Johan |
BmwJohan |
Är det nån som kan länka mig till nån bild på dom fälgarna som ni menar så att jag kan se ifall det är samma!!! Mvh/Jonas |
BmwJohan |
Är det nån som kan länka mig till nån bild på dom fälgarna som ni menar så att jag kan se ifall det är samma!!! Mvh/Johan |
BmwJohan |
Ingen som vet???? |
|
Tyvärr har jag inte någon bild på dessa,men dem satt som originalfälg på M535i 86 och 87+att en del med god smak :) inhandlade dylika då när det begav sig...(80-talet kanske framförallt). Men sätt ut dem på börsen så får vi se :) Mvh Janne. |
|
BmwJohan |
Det stämmer in på mina fälgar!!!!Om man skulle sätta ut ett pris på dom vad skulle vara realistiskt? Mvh/Johan |
|
Tja...Tips har du fått,men jag kanske tagit i lite pga min lidelse för dessa fälgar :) Men 2-3000 för "tomma"fälgar utan däck + däckkostnad bör bli rimligen 6-7000 för ett komplett set tycker jag. Så med lite prut så får du sålt dem för 5000kr ;) Mvh Janne. |
|
Jeppe Johansson |
Har också en uppsättning av dessa fälgar, med helt nya däck runt om till salu. Någon intresserad? "Jeppe" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.