AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
373

318 is 93

Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Komik på HÖG nivå! Jag anser att det är 50.000.- för dyrt, minst!

Länk

Mr C
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Håller med dig, men Rudvi är ju inte precis känd för att hålla låga priser heller ;) Ser å andra sidan lite trångt ut i hallen också.......

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Ganska optimistiskt MINST sagt, kanske prutar den handlaren REJÄLT på utsatta priser?

/Simon
Men så kanske han bjuder 30000kr extra på inbytet. Så tycker vissa "oj vad bra betalt jag fick för min bil det tar vi". Finns folk som går på det, tyvärr.

/T.P.
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Den där skulle jag ge max 50 000 kr för! bilhandlare är snikna!

Mvh Mohsen
Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Mr C hann före... Var hos Rudvi igår och kollade lite i största allmänhet. Både jag och Micke Olsson vara rörande överens om att det priset är ofantligt högt!!!!!
Innan när jag precis köpt min 530 så var jag också där inne och kikade. Den hade en 530 med 14000 mil på mätaren (1 år sen ca) och klenare utrustad än min. 128 000:- begärde dom. Det var också minst 50 för mycket tycker jag.
Kollade lite på en 730iA 1992 med all utr. igår. Stod inget pris på den, så jag ringde in idag på skoj. Ca 80 000:- begärdes. Vad ska man betala för en sån egentligen?? Det är alltså med lilla sexan i, ingen V8. Hade varit kul med en kommentar även att detta kanske är lite fel tråd, men jag chansar...
/Kidde

Vill ha BMW igen!
sa
42
sandor
528 touring -97
X5 3.0d -07
Den där försäljaren måste vara förvirrad!!!!!!!!!!!!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.