AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
428

sko kräm på tygmattor?

Hej.!

När ni lägger in Era tygmattor får ni då fläckar i form av sko putsen? och så fall hur undviker man det?

Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Kör med svarta eller i alla fall mörka tygmattor, de är inte så känsliga för smuts. Om du har ordentlig puts på skorna som kommer de väl inte färga av sig!?

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Starre: Det berättade jag för dig i december, för mkt flyttröra i skaftet?:) Microavfettning och sedan högtryck ev kompletterad med lite rotborste för riktigt grov smuts:)
Mvh
Asken
Asken:
I dec fick jag för mkt:)info från dig min hårdisk bör/måste utökas, men snart så töms lite av det som ligger lagrat pga flytten.

sorry ni andra om jag gled ifrån ämnet
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Annars brukar det vara lämpligt att angripa problemets kärna.
Efter att du har putsat dina Church, torka av dem ordentligt.

:)
Player:
Jo det är en tanke men det är lätt hänt att man inte får bort allt och ser först det när det är för sent(har ljusa tygmattor)

Ps.använder Crocket&Jones alt Allen-Edmonds....
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Du är för amerikaniserad.

;)
Player:
Du skulle bara veta hur rätt du har:))
Starre:

Jag satt här och funderade på ditt problem med ljusa mattor.
Sedan slog det mig:Nästa gång du är hos tandläkar´n, ta ett par blåa skoskydd, sedan slipper du problemen..

"BMW make the world faster"
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Läste om en entusiastisk Alfa-ägare.
Han vårdade sin bil som ett litet barn. Han hade en liten tygpåse under förarsätet, i vilken hans "bilskor" låg. Innan han körde iväg med sin bil, bytte han alltid till de skorna....

Hur han gjorde med passagerare och/eller sambo framgick inte! ;o)

Mvh
blacka:
Mycket god tanke:))det kanske är lite extremnt för mig?jobbar kompisarna skulle dö av skratt, när jag berättade att jag köper Bmw schampo höll vissa på att dö av skratt. Kan bara tänka mig vad/vilka kommentarer jag skulle få:))

Johan B:
Undra vilka skor han använde dock finns det racing skor för de som har det som hobby/yrke.

Tror mera på blåa skoskyddet som finns inom sjukvården.....

Ni som har testat era ljusa mattor hur pass stora märken blir det och är det svårt att ta bort krämen om man anväder Askens metoder?
Starre:

Då är vi två: Jag köper ibland schampo på BMW.
Polarna får gärna skratta.Det rör inte mig i ryggen.
Det kostar att ligga på topp!!
Askens metoder fungerar bra.I min första BMW hade jag ljusa mattor, det var inga problem.Mattorna är robusta grejer.
Det är bara att skrubba................

"BMW make the world faster"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.