|
|
|
|---|---|
mackan325 |
Skall hjälpa svärmor att sälja hennes bil: 1987 323i en ägare sedan ny 13700 mil. - Delfingrå metallic - Taklucka / org 14' kapsylhjul / Spoiler bak annars ingen extra utrustning. - DLS160 polisradio + gammal mycket förbjuden radarvarnare Bilen är i mycket fint skick, lackbehandlad och ser ut som ny både utan och innan, alltid garagerad men har fått angrepp av ytrost i passagerarsidans dörrar precis under den svarta gummilisten. Vad skall man begära? Jag har svårt att tänka mig att det finns många 323 i detta skicket, fixar man till rosten kommer bilen att se ut som ny. Det bär mig emot att släppa den, men vad är ett rimligt pris? |
|
Är det verkligen en 87:a, trodde 323:an försvann 86. /T.P. |
|
mackan325 |
Japp, 323i det såldes ett fåtal dylika 1987 oftast till folk som hade en fot inne på förenade bil av en eller annnan orsak. |
|
Där ser man, man lär sig något varje dag. /T.P. |
|
|
Är den i maskinellt toppskick skulle jag tippa på att du får ut minst 15000 kr för den. Kanske närmare 20000 om du orkar vänta på "rätt" köpare, dvs en entusiast. ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
mackan325 |
Tackar, det var ungefär vad jag trodde. Sannolikheten att den hmnar i mitt eget garage är nog ganska stor :-) |
| 20000kr bör inte vara några problem om du annonserar ut bilen på rätt ställe. | |
mackan325 |
Vi gjorde en deal, jag förklarade hur synd det var att sälja den och vips fick jag vårdnaden över den :-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.