|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW-fantaster! För exakt 25 timmar sedan blev jag ägare till min femte BMW, en 323i E30 av 1984 års modell med endast 17800 mil bakom sig. Nu får jag hoppas på att det blir ett relativt problemfritt BMW-ägande för min del, även fast erfarenheterna talar emot =( Vill gärna passa på att tacka Kalle (Nofx16 här på forumet) som provkörde bilen och synade den innan jag begav mig ner till Malmö (från Göteborg). Tänk vilka fina kontakter BMWPower erbjuder. Synd bara att jag skulle jobba natt, annars hade det blivit en kebab i centrala Malmö ;) Nu återstår att ordna till kaross och lack, så glansen på den röda lacken kommer tillbaka. Även fixa lite smårost här och där, samt byta stötfångare bak. ska försöka hålla originalskick så gott det går på bilen, sånär som på en sänkningssats när plånboken tillåter. Mitt senaste BMW-ägande blev kanske inte så långt, men det tror jag nog detta blir :) Vi ses ute på vägarna i sommar! ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk | |
|
Kul att du är nöjd med kärran Tomas och hoppas att lyckan består! Tror att bilen kommer bli riktigt fräsch när du tagit itu med de där rostangreppen :) Får ta kebaben och birorna nästa gång ;) Glöm inte uppdatera din "äger följande...." Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
d e bara att gratulera. rost låter inte problemfritt=) men framöver så håller vi tummarna o hoppas du kommer på träffarna! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Ha det så kul med 323:an! ...BMWLundqvist.... |
|
|
Gamla bimmers rockar! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
beemah |
Lycka till med bilen!! MVH Beemah BMW CS #2769 Kolla in min renovering: Länk |
|
Grattis till nya vagnen och lycka till. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Skoj att du kör BMW igen. Ibland blir man sugen på att prova ett annat märke, men man hittar alltid tillbaka igen, verkar det som. Förresten tompas, var det du som var med i GP:s "attityd" i söndags i repotaget om kläder? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
J.L. Japp, det var jag i GP... Blev riktigt fula bilder (och ännu fulare kläder) måste jag säga, hehe ;) Annars så ha min andra dag som BMW-ägare gått bra och bilen blev idag helrekondad på jobbet. En mycket trevligare syn nu! ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Knutstorpsträffen är ju förresten given om inget oväntat händer. Har nog aldrig tidigare varit på en så trevlig bilträff i mitt liv som när jag var där 2001. Vi syns! ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
det brukar ju vara så att den bilmärket man har som förstabil...det håller man sig till nästan livet ut...det brukar vara så...om man är nöjd med sin förstabil...men det är bara att gratulera...bra val med att köpa en E30... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.