|
|
|
|---|---|
|
Länk Är det Radial Styling? Länk I vilket fall som helst så gör de sig bra på en Aspensilver e39 ;.) | |
|
Eller kanske rentuav ett par Rondell 63? Länk |
|
|
Radial fälgar satsar jag på... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Ja, de kallas för Sternspeiche vet jag. 28 är en vild chansning. Fem spänn på Sternspeiche 28 alltså. :) |
|
| Då borde alltså Rondell 63 vara en kopia på Radial-fälgarna? | |
|
Ja det är det säkert. /Johan [CUL8ER] |
|
| Då får det bli ett par 18" av dem då. Har Rondell 58 17" som men det är ju onekligen roligare med andra som sommarfälgar. | |
|
Låter inte fel :) Själv söker jag fälgar till Minin. Inte lika lätt som till en BMW :( /Johan [CUL8ER] |
|
|
Nä det kan jag tänka mig. Ett evigt letande :( Såg också att Radial/Rondell 63 också går under betäckniingen SUper Alpine, så nu är frågan orignal eller kopia eller kopia? Inte lätt med BMW heller :-) |
|
|
Nu börjar det bli snurrigt :) Tycker att original vore det bästa men säkert också dyrast. Så egentligen spelar det nog inte så stor roll. /Johan [CUL8ER] |
|
| Ska kolla om BMW har kampanj på fälgar i vår. De brukar ju ha det och då blir nog prisskillnaden inte så stor. Såg att Super Alpine "bara" finns 8", gör den där halva tummen så mycket? ~1.25cm | |
|
Nej det tror jag inte den gör... Ser det för "tamt" ut får du väl sätta på spacers.. /Johan [CUL8ER] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.