AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
960

E32 kjolpaket

Visa användare
5
mrhaze
735iA -90
Finns det ens kjolpaket till E32? Isåfall någon som vet vart och vad det skulle gå på?

/mrhaze - bmw 735iA '90
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Hartge-paket finns

...BMWLundqvist....
Zender har (Eller har haft).

/T.P.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
AC-Schnitzer paket finns, det kostar ganska mycket tror jag, men det är snyggt som fasen.

Sedan kan man montera på Alpina spoiler, antingen från B11 eller B12. Jag skulle tro att Typ 656 passar bäst på din eftersom den kommer från B11. B11 spoilern har precis som din 735i inga luftintag längst ner. Jag har Alpinas reservdelsnummret om du skulle vilja ha, men den är inte billig den heller.

//Schnitzer
Svärd
Finns det bakspoiler också? Har inte hittat någon när jag har letat, och tom. mamma tyckte att bilen såg hög ut bakifrån när hon blev omkörd. Måste ha något mer längt ner...

//Martin

GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar...
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det finns inte någon Alpina-bakspoiler. AC-Schnitzer har det, men då kan det vara bra att ha hela paketet. Sänk bilen om du inte gjort det, det gör stor skillnad.

//Schnitzer
Svärd
Jo, den är sänkt...

//Martin

Visa användare
5
mrhaze
735iA -90
Man vill ju helst inte punga ut lika mycket man gav för bilen på kjolar!

E32 blir iofs väldigt snygga sänka + stora lm fälgar. Tänkte om det fanns nåt billigt kjolpaket :)
Visa användare
433
ez
330CI cab E46 -02
318d F31 -15
Men alltså... Bilen blir juh inte att se lägre ut för att man hänger dit en bak kjol eller? Jag tycker det blir tvärtom

// Henke Bleifuss
Svärd
Den ser väl lägre ut om avståndet från bakersta delen ner till marken är kortare. Om jag kommer åkande bakom min 740 så ser jag ju långt in under bilen och då ser den hög ut!! Jag vill ju inte ha något enormt paket med 2 cm markfrigång, utan bara lite "insynsskydd" bakifrån...

//Martin

sw
570
swunge
BMW 320i Touring -03/2
BMW 525i Sedan -88/7
BMW 327 Turbo -88
BMW 323i -86
Har försökt hitta nåt ikväll.. men det verkar svårt. Nån som vet hur passform från en e34 passar.

Eller om nån har en länk till nåt ställe där det finna nåt fint kjolpaket till e32!
sw
570
swunge
BMW 320i Touring -03/2
BMW 525i Sedan -88/7
BMW 327 Turbo -88
BMW 323i -86
har hittat detta: Länk

Men jag tycker knappast det är värt 790$
syns knappt nån skillnad ju!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.