|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag installerat min navigation och ska börja kika på ny skiva. Vill inte ha någon bränd kopia utan bara orginal. Frågan är: Vilken skiva är den senaste? min är 00/01 och det får jag till januari 2000. Finns en hel del vägar och rondeller som inte stämmer. Är det samma skiva i BMW orginal navi? Vad kostar en ny? Automat är bekvämt | |
|
00/01 är första utgåva år 2000. Det brukar komma två skivor om året och den nyaste är 03/01. I BMW's navi så fungerar åtminstonde BMW's och Navtech's skivor men vilka som fungerar i din beror ju på vilket märke du har på din navigationsutrustning (för jag antar att du inte har BMW original). Vad är det för märke på den skiva du har? _____________________________________ Länk |
|
|
Priset på skivor...Tror att Navtech ligger strax under 2000:- och att BMW ligger lite upp emot 2500:-. _____________________________________ Länk |
|
|
I Göteborg kostar Navi skivan 2000 på BMW i Mölndal. _____ |
|
|
Borde nog skrivit att jag har VDO... Glömde bort det i lyckoruset efter att ha monterat navigationen. Det står att skivan ska passa BMW Renault mfl. Det är navtech som gör den. Automat är bekvämt |
|
| 0301 kommer snart att ersättas av en nyare karta. 1788:- på BRL Electronics. Till VDO eller BMW originalnavi. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.