|
|
|
|---|---|
|
Börjar få abstinens!! Är så J***a trött på Opeln =) 1 April går det måntro? Häls 4 mil norr om Örebro...... | |
|
Det bestämmer du själv! När anledningarna till att du stälde av pärlan är borta är det bara att ställa på. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| dom flesta ja har hört har ställt på sin bil i slutet på mars lr början av april,så 1 april som du säger är väl rätt normalt... | |
|
Ställde på min idag, då abstinensen blev för svår. Ska dock köra den sparsamt tills våren kommer. Annars är det nog ganska lagom att ställa på runt den 1:a april. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
Det blir den 1:a april. //Schnitzer |
|
| blir de torrt väglag ute innan så är de ju bara å ställa på den... | |
|
Stötte på en kille som var ute och luftade sin Ferrari 355 idag, kan han så kan du. Iofs inte i närheten av Örebro. /T.P. |
|
|
beroende på vädret. 1:a april blir deet troligtvis... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Varför ställa på när man ej har ställt av :) :);) |
|
|
1:a mars har jag alltid haft som första sommardag....:-) /J |
|
|
Hej! Jag ställer också på min runt 1:a mars. Nu är det dags. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Det verkar vara många från skåne här,får fan flytta dit så att jag kan köra mera med min ögonsten =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.