AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.768

BMW 750 INTE SÅ DYR ATT ÄGA!

Sida 2 av 2
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Vad du behöver då är en bil med luftkonditionering.

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

hehe jo men aså 16 grader är det minsta man kan köra sen om man ställer kallluft så fryser ju de andra sönder, Så då öppnar ja fönstret lite medans de andra trycker på värme
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
I min bil blir det varmare om jag tar ner rutan faktiskt, kliman fungerar perfekt. Jag tror t.o.m att jag har det gamla system, R12 eller vad det heter.

Jag tycker också om att lyssa på hög musik men brukar inte göra det inne i stan, vill inte ha all uppmärksamhet. Jag har sett raggarstukad 750i som fanns ca 1,5 mil från där jag bor. Som tur var är den såld.

//Schnitzer
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Hmm, pojkar, erkänn att tycker ni om att glida runt i stan på somrarna med hög musik och solluckan öppen och alla töserna som tittar långt och länge efter er! Erkänn nu! Synd bara att 750i är så törstig i stan.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Gränsen för "raggarbil" tycker jag går när viss amatörmässig styling och mycket dåligt skick/fula reparationer möts i ett äckligt kombinerat tillstånd och respekten för bilen är lika med noll.
Folk får göra vad de vill, men man får ha synpunkter i alla fall, det stuket går inte ihop med vad märket BMW står för.
Ofta beror det bara på dåliga kunskaper/kontakter, inte enbart brist på pengar, har själv lyckats konvertera en del "raggare" till riktiga BMW-entusiaster.
På ett sätt får man vara glad att det finns bilar i fult skick också annars det ingen mening med att kalla sig entusiast men andelen fula, särskilt på E32, är hemskt stor.

//Sniffer
hå¨ller med sniffer. Det e väl gamla modeller som blir "raggar bilar" ? Dåliga rep mm syns ju inte på nya modeller. Själv kör jag 97 a med fönstret nere +härlig musik , välvårdad och svagt stylad me div. chromlister mm. Jag raggar inte och kör inte rödlyse tävlingar jag gliiiiiiider. Kalla ni det vad ni vill :)
Hu
382
Husse
Bmw 730ia -93 V8
Gled omkring själv med en thunderbird -59 i början av -80 talet när jag var 20 år och bilen full av tjejer blev det på slutet av kvällen. E32 fanns ej. Kungen och Abba körde Bmw 635 själv tittade jag på en Bmw 3,0si som hade kommit ner i rätt bruksbilspris men köpte tyvärr en Opel Admiral -72 istället. Tror inte jag vet nån "raggare" som misshandlar sin bil utan de är ju i 40-50 års åldern idag och de flesta är seriösa personer med både kunskap och resurser att hålla en bil i skick. Svansen med fyllpråmarna i Västerås powermeet kallar jag inte riktiga raggare utan de är väl mest intresserade av alkohol av div sort, drar mig att köa med dom runt Västerås med min fina Lincoln continental coupe -68. En smaklöshet är därimot en max sänkt E32 med 18-20 tums fälgar med däck som sticker utanför skärmkanterna, helt okörbar med en komfort som en epa traktor snacka om bad styling.
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
Intresserade av alkohol är dom definitivt . Jag såg dock en kille som drack läsk,han hade svårt att bestämma sig, för varannan gång han drack så drack han Cola och nästa gång Sprite som hade hällt i en Cola-flaska. För det är väl bara Sprite som är genomskinligt ? ;-)

325 iX - "weather or not"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.