|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla ! Har nu i över en månad försökt hitta en lämplig 540 touring att köpa utan resultat. Alla bilar jag tittat på har mer eller mindre varit "vrak" med skruvade (i hemlighet) mätare o dyl. Är det någon därute som har bra erfarenheter att dela med sig ? Seriösa handlare, var finns dom ? Både vad gäller köp i Sverige som i Tyskland Tacksam för alla tips | |
|
jonas2: På forumet finns det 7-8st 540 T mellan 78-200+K Prova Bmw-börsen till vänster om skärmen:) |
|
|
E34 el. E39 ? spar till en.... Länk |
|
|
ASKENS 540 är ju till salu och maffigare 540 lär du inte hitta även om prislappen är i paritet med bilen. Johans 540 är också till salu om den ännu inte gått iväg för 199.000 om jag inte kommer ihåg fel. Han brukar aldrig plocka hem några dåliga vagnar heller. |
|
|
Sail: ÄR ASKENS 540 T.S.!!!???, måste ha missat detta helt, vad ska han ha för krutis då isåf.? Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
| När Krutis var ute på annons ville der Ask ha 350.000:-. Huruvida han fortfarande funderar på en försäljning eller inte vet jag ej. Fråga honom vetja! :-) | |
|
BMWl: jepp det är den, begärde 340kkr då(höstas). Om du är seriöst intresserad så får du maila mig så tar vi diskussionen där... Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.